Szobrászatból kölcsönzött formákkal, izgalmas textúrákkal és természetes anyagokkal segíti a JYSK a lassulást. 

A téli trendeket mutatta be a JYSK boltlánc, a három különböző kollekció pedig az otthon töltött időt és a lelassulást segíti. A fókuszba a természetes anyagok, a szobrászatból kölcsönzött formák és az izgalmas textúrák kerültek.

Bemutatta a legújabb lakberendezési trendjeit, a szezon új beltéri termékeit és megoldásait a JYSK. A dán üzletlánc három különböző trendet azonosított a 2021-es téli szezonra, amelyek eltérő hangulattal rendelkeznek: ezeknek a Mindful Garden, az Infusion és a Reset Basic fantázianeveket adta. Mivel a téli időszakban a kényelmet és a biztonságot keresik az emberek, ezért főszerepet kaptak a lekerekített formák a bútoroknál és kiegészítőknél, valamint a puha textíliák.

Beköltözik a természet az otthonokba

A Mindful Garden kollekció például az otthon töltött időt ünnepli, fókuszba pedig a különböző minták és anyagok kerültek. Ahogy a kollekció nevéből is kiderül, az ebben szereplő termékeknél fontos szerephez jutnak a virágok és a színek is, utóbbiakban pedig megjelennek a nőies árnyalatok.

Az Infusion kollekció a természetet hozza be az otthonokba organikus formákkal és különböző textúrákkal. A középpontba a különböző szövetek és faanyagok kerültek, a felhasznált színeket pedig a természet ihlette: a kék és a zöld árnyalatok, valamint a földszínek dominálnak. A kollekció része például a ROSKILDE névre keresztelt tömör tölgyfaasztal, amely FSC-tanúsítvánnyal rendelkező fából készült.

2024 végéig egyébként minden fából, kartonból vagy papírból készült JYSK-termék vagy csomagolás rendelkezik majd FSC-tanúsítvánnyal. 

A Reset Basic vonal termékei pedig a lelassulást, az élet egyszerű örömeinek felfedezését szolgálják. Bár a termékek az egyszerűségre törekednek, de izgalmas részletekkel tették a tervezők még különlegesebbé ezeket. A kollekció termékeit a minimalista és egyszerű design jellemzi, míg a formákat a szobrászat ihlette. Geometriai minták és nyomatok is felbukkannak, míg a színekben a barna árnyalatai és a homokszínek dominálnak.

Főszerepben a fenntarthatóság

A termékek kialakításánál a fenntarthatósági szempontok is fontos szerepet kaptak. A JYSK célja, hogy növelje az újrahasznosított anyagok használatát a termékeiben, anélkül, hogy azok minősége vagy biztonságossága veszélybe kerülne. Rune Jungberg Pedersen, a JYSK kommunikációs és CSR-igazgatója elmondta: a vállalat célja az, hogy a környezeti fenntarthatóság az üzleti tevékenység minden fontos területén megjelenjen. Így a JYSK arra törekszik, hogy felelős forrásból származó nyersanyagokból készült termékeket értékesítsen, csökkentse a csomagolás mennyiségét és újragondolja a hulladékokat.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Mélyponton a budapesti albérletárak

Mélyponton a budapesti albérletárak

De a harmadik hullámnak még nem volt hatása a piacra.

Üvegház aranykeretben

- 2021/1

Megjelent az év első DECO magazinja, benne a Nana víziójával, pop-arttal és Bényei István villával, no meg az újdonságok közt tapétákkal és minőségi konyhákkal.    

A fürdőszobában landolhat a felújítási támogatás

A fürdőszobában landolhat a felújítási támogatás

Budapesten az országos átlagnál jóval többen terveznek hang- és vízszigetelési munkákat.

Hirdetés