Hirdetés

Szobrászatból kölcsönzött formákkal, izgalmas textúrákkal és természetes anyagokkal segíti a JYSK a lassulást. 

A téli trendeket mutatta be a JYSK boltlánc, a három különböző kollekció pedig az otthon töltött időt és a lelassulást segíti. A fókuszba a természetes anyagok, a szobrászatból kölcsönzött formák és az izgalmas textúrák kerültek.

Bemutatta a legújabb lakberendezési trendjeit, a szezon új beltéri termékeit és megoldásait a JYSK. A dán üzletlánc három különböző trendet azonosított a 2021-es téli szezonra, amelyek eltérő hangulattal rendelkeznek: ezeknek a Mindful Garden, az Infusion és a Reset Basic fantázianeveket adta. Mivel a téli időszakban a kényelmet és a biztonságot keresik az emberek, ezért főszerepet kaptak a lekerekített formák a bútoroknál és kiegészítőknél, valamint a puha textíliák.

Beköltözik a természet az otthonokba

A Mindful Garden kollekció például az otthon töltött időt ünnepli, fókuszba pedig a különböző minták és anyagok kerültek. Ahogy a kollekció nevéből is kiderül, az ebben szereplő termékeknél fontos szerephez jutnak a virágok és a színek is, utóbbiakban pedig megjelennek a nőies árnyalatok.

Az Infusion kollekció a természetet hozza be az otthonokba organikus formákkal és különböző textúrákkal. A középpontba a különböző szövetek és faanyagok kerültek, a felhasznált színeket pedig a természet ihlette: a kék és a zöld árnyalatok, valamint a földszínek dominálnak. A kollekció része például a ROSKILDE névre keresztelt tömör tölgyfaasztal, amely FSC-tanúsítvánnyal rendelkező fából készült.

2024 végéig egyébként minden fából, kartonból vagy papírból készült JYSK-termék vagy csomagolás rendelkezik majd FSC-tanúsítvánnyal. 

A Reset Basic vonal termékei pedig a lelassulást, az élet egyszerű örömeinek felfedezését szolgálják. Bár a termékek az egyszerűségre törekednek, de izgalmas részletekkel tették a tervezők még különlegesebbé ezeket. A kollekció termékeit a minimalista és egyszerű design jellemzi, míg a formákat a szobrászat ihlette. Geometriai minták és nyomatok is felbukkannak, míg a színekben a barna árnyalatai és a homokszínek dominálnak.

Főszerepben a fenntarthatóság

A termékek kialakításánál a fenntarthatósági szempontok is fontos szerepet kaptak. A JYSK célja, hogy növelje az újrahasznosított anyagok használatát a termékeiben, anélkül, hogy azok minősége vagy biztonságossága veszélybe kerülne. Rune Jungberg Pedersen, a JYSK kommunikációs és CSR-igazgatója elmondta: a vállalat célja az, hogy a környezeti fenntarthatóság az üzleti tevékenység minden fontos területén megjelenjen. Így a JYSK arra törekszik, hogy felelős forrásból származó nyersanyagokból készült termékeket értékesítsen, csökkentse a csomagolás mennyiségét és újragondolja a hulladékokat.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

10 év, 212 ezer konyha

10 év, 212 ezer konyha

Több mint 200 ezer otthonban készül METOD konyhában a reggeli: 10 éve vezette be az IKEA a termékcsaládot

JYSK-áruház másképp (X)
  • 2023-08-17 13:00
  • Deco

JYSK-áruház másképp (X)

Különleges áruház Újpesten: csak egy van belőle az országban

10 év, 212 ezer konyha

10 év, 212 ezer konyha

Több mint 200 ezer otthonban készül METOD konyhában a reggeli: 10 éve vezette be az IKEA a termékcsaládot

JYSK-áruház másképp (X)
  • 2023-08-17 13:00
  • Deco

JYSK-áruház másképp (X)

Különleges áruház Újpesten: csak egy van belőle az országban

10 év, 212 ezer konyha

10 év, 212 ezer konyha

Több mint 200 ezer otthonban készül METOD konyhában a reggeli: 10 éve vezette be az IKEA a termékcsaládot

JYSK-áruház másképp (X)
  • 2023-08-17 13:00
  • Deco

JYSK-áruház másképp (X)

Különleges áruház Újpesten: csak egy van belőle az országban

Hirdetés
2020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1