Őszi-téli kollekciókat mutatnak be.

Február 23. és március 1. között mutatják be a 2021/2022-es őszi-téli kollekciókat a 64. Milano Fashion Weeken. A Camera Nazionale della Moda Italiana és a Magyar Divat & Design Ügynökség közös mentorprogramjának résztvevő márkái egy élőben közvetített runway show, valamint egy online kiállítás formájában kapnak lehetőséget legújabb alkotásaik megjelenítésére. Az eseményen már rutinosnak számító ABODI, Cukovy és Elysian a nemzetközi mentorprogram utógondozott márkáiként lépnek kifutóra, mellettük találkozhatnak az érdeklődők a Kata Szegedi, MERO, THEFOUR és ZIA Budapest alkotásaival. A divathét online felületen láthatóak lesznek továbbá ALMA és NINI digitális tartalmai is, így ebben a szezonban a Budapest Select ernyőmárka alatt kilenc hazai márka viszi tovább a magyar divatipar hírnevét az egyik legnevesebb nemzetközi divatszakmai eseményen.

A NINI kollekciójábólA NINI kollekciójából

A Magyar Divat & Design Ügynökség, valamint a Camera Nazionale della Moda Italiana közötti szakmai partnerség egészen 2018 augusztusáig nyúlik vissza, amikor a felek stratégiai megállapodást kötöttek egymással, hogy együttesen segítsék a magyar divatipari szereplők nemzetközi piacokra való belépését. Ennek részeként hozták létre a nemzetközi mentorprogramot, amely immáron számos hazai márkát támogatott országhatáron túli terveik megvalósításában.

A program sikerének legfőbb mutatója, hogy a mentorprogramot elvégzett divattervezők egytől egyig pozitív változásokat tapasztaltak exporttevékenységük területén és bizonyítottan megállják helyüket a nemzetközi piacon is. 

A nemzetközi mentorprogram legmeghatározóbb pontja a Milano Fashion Weeken való szereplés, amely számos mentorált számára hozta már meg a várva várt áttörést. A nemzetközi piacra való belépéshez nélkülözhetetlen, hogy egy márka több szezonon keresztül is jelen legyen a divat nemzetközi vérkeringésében – a Milano Fashion Weeken való szerepléssel biztosított az intenzív láthatóság a feltörekvő márkáknak, amely egy kiváló lehetőség a későbbi sikerekhez.

ABODIABODIElysianElysian

Az Olaszország egyes területein hatályban lévő korlátozások, valamint a divathéten dolgozók biztonsága miatt az MFW szervezői idén az online megvalósítás mellett döntöttek, így az eseményen megjelenő hét magyar márka – az ABODI, Cukovy, Elysian, Kata Szegedi, MERO, THEFOUR és ZIA Budapest – élőben közvetített catwalk videók segítségével mutatkozhatnak be a nagyközönség és a szakma előtt, ALMA és NINI pedig az eseményre készített digitális tartalmaikkal csatlakoznak hozzájuk a Milano Fashion Week oldalán.

Az olasz divathét felvételei – így a magyar tervezők bemutatói is élőben követhetőek voltak a https://milanofashionweek.cameramoda.it/ oldalán, a show után pedig ugyanezen a platformon lesznek visszanézhetőek. Az első digitális Milano Fashion Week bemutatói – köztük a magyar márkák tartalmaival – a tengerentúlra is eljutnak, hiszen New Yorkban, a híres Times Square-en is kivetítik a felvételeket, ottani idő szerint szombaton délután 15.00-kor. 

CukovyCukovyKata SzegediKata Szegedi

„Rendkívül nagy öröm számunkra, hogy ezekben a kihívásokkal teli időszakokban is – ugyan nem szokványos formában - de részt vehetünk a Milano Fashion Weeken és nemzetközi kifutókon szemlélhetjük a magyar tervezők fejlődését, amelyet a CNMI-vel közös nemzetközi mentorprogramunknak köszönhetünk. A Milan Fashion Weeken készülő videós és képi tartalmak az esemény hivatalos oldalán lesznek megtekinthetőek, így a buyereken kívül az influencerek, újságírók és divatrajongók is megismerhetik a legújabb kollekciókat. A márkák korábbi alkotásait pedig akár már most megvásárolhatják, a decemberben indult Budapest Select Concept Store webshopból” – mondta Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője. 

A februári esemény az ötödik alkalom, hogy a Magyar Divat & Design Ügynökség a Budapest Select ernyőmárka alatt vonultat fel magyar márkákat a milánói divathéten. Az Ügynökség az ernyőmárkával kíván látványosabb megjelenést biztosítani a magyar termékeknek, hogy azok még erősebb benyomást keltsenek az eseményt megtekintő buyerekben. A Budapest Select fő célja, hogy a tehetséges tervezők saját jegyeiket megtartva, de egységes kommunikáció által kapjanak nagyobb figyelmet a külföldi szereplések alkalmával. A konzisztens megjelenésnek köszönhetően a Milano Fashion Week szakmai közössége már tudatosan keresi a magyar brandek kollekcióit az eseményen. A Budapest Select márkanév alatt 2020 decemberében egy kizárólag magyar tervezőket felvonultató webshopot is létrehozott a Magyar Divat & Design Ügynökség, hogy értékesítési platformot, valamint hazai és nemzetközi megjelenési lehetőséget biztosítson a magyar brandeknek.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Boldog Valentin-napot! Akkor is, ha még a macskád is utál

Boldog Valentin-napot! Akkor is, ha még a macskád is utál

Puskás Marcell új design-performansza görbe tükröt tart a Valentin-napnak. Meg általában 2020-nak.

Magyar designer kapta a tipográfia Oscar-díját

Magyar designer kapta a tipográfia Oscar-díját

A Lipcsei Könyvvásár magyar pavilonjának arculatával és az egy. magazinnak tervezett animált logóval nyert Farkas Anna.

Stockholmi bútorkiállításon szerepelt a MOME Forma

Stockholmi bútorkiállításon szerepelt a MOME Forma

3D nyomtatott széket, kísérleti lámpákat, újraértelmezett asztalokat mutattak be.

Boldog Valentin-napot! Akkor is, ha még a macskád is utál

Boldog Valentin-napot! Akkor is, ha még a macskád is utál

Puskás Marcell új design-performansza görbe tükröt tart a Valentin-napnak. Meg általában 2020-nak.

Magyar designer kapta a tipográfia Oscar-díját

Magyar designer kapta a tipográfia Oscar-díját

A Lipcsei Könyvvásár magyar pavilonjának arculatával és az egy. magazinnak tervezett animált logóval nyert Farkas Anna.

Stockholmi bútorkiállításon szerepelt a MOME Forma

Stockholmi bútorkiállításon szerepelt a MOME Forma

3D nyomtatott széket, kísérleti lámpákat, újraértelmezett asztalokat mutattak be.

Boldog Valentin-napot! Akkor is, ha még a macskád is utál

Boldog Valentin-napot! Akkor is, ha még a macskád is utál

Puskás Marcell új design-performansza görbe tükröt tart a Valentin-napnak. Meg általában 2020-nak.

Magyar designer kapta a tipográfia Oscar-díját

Magyar designer kapta a tipográfia Oscar-díját

A Lipcsei Könyvvásár magyar pavilonjának arculatával és az egy. magazinnak tervezett animált logóval nyert Farkas Anna.

Stockholmi bútorkiállításon szerepelt a MOME Forma

Stockholmi bútorkiállításon szerepelt a MOME Forma

3D nyomtatott széket, kísérleti lámpákat, újraértelmezett asztalokat mutattak be.

Hirdetés
2025/22025/12024/12024/82024/72024/62024/52024/42024/32024/22024/12023/62023/82023/52023/72023/62023/42023/52023/42023/32023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1