A kelet-európai identitás szellemében újul meg a magazin arculata és tartalma.

Átfogó arculatváltással nyit új fejezetet történetében a HYPEANDHYPER, Kelet- és Közép-Európa design és életmód magazinja. Kelet-Európa design és életmód magazinja a régió kreatív alkotóira, történeteire és tájaira fókuszáló online magazin Kiss Miklós designer munkája nyomán pasztell és élénk színek kombinációjával és különböző betűtípusok szimultán használatával idézi meg Kelet-Európa sokszínűségét.

A friss arculat nem csupán az online felületen, hanem a 2021 májusában debütáló első, angol nyelvű nyomtatott magazinban is visszaköszön.

A HYPEANDHYPER célja, hogy összegyűjtse és bemutassa azokat az egyedi történeteket, karaktereket, különleges tárgyakat és tájakat, amelyek a világ ezen részét alakítják, ugyanakkor bárhol inspirálóan hatnak.

A magazin által a térség kreatívjai kapcsolatba kerülhetnek egymással, információt cserélhetnek, együtt alakíthatják a közös jövőt. A 2012-ben Fáy Gergely és Bárdos László által alapított magazin idén tartalmilag és vizuálisan is megújul, valamint 2021 májusától egy angol nyelvű nyomtatott magazint indít útjára.

A régió térségei – szövevényes történelmi hátterük ellenére – sok szempontból hasonlóságot mutatnak, a HYPEANDHYPER célja, hogy mindezt reprezentálja és megragadja a „kelet-európaiságot”. Ahogyan a tartalom, úgy a megújult arculat is az egységes sokszínűség koncepcióját követi. A pasztell és az élénk színek megfelelő kombinációjára épülő új megjelenést a koncepciózus munkái révén nemzetközi szinten is elismert, Korea után Kínát is meghódító designer, Kiss Miklós tervezte.

A színes oldalakon a Termina és a Hungarumlaut betűtípusok mellett Kiss Miklós egy még be nem mutatott munkája, a – macskája után elnevezett – Chloé debütál. „A betűben ugyanúgy jelen van a légies finomság, mint a bolondos kuszaság. Az utóbbi abban is megmutatkozik, hogy egy karakterből itt is több változat érhető el. Kicsit olyan, mint amilyen Kelet-Európa is: nincs olyan szigorú rendszere, nem feltétlenül egyenesen halad előre, de ettől olyan szép” – mondja Kiss Miklós.

A nyomtatott formában először 2021 májusában megjelenő HYPEANDHYPER magazin egyedülálló összefoglalása lesz annak, ami éppen a közép- és kelet-európai régióban izgalmas a design, az üzlet, az építészet, a kultúra és szubkultúrák terén. Valami biztosan összeköt minket, de sokfélék vagyunk, sokféle érdeklődéssel, erre reagál a magazin is: egyszerre mutatkoznak be benne a luxusipar szereplői, a fenntartható fejlődés élharcosai, a design, a gazdaság, vagy régiós stratégiák nagyágyúi, a feltörekvő tervezők és azok, akik munkájukkal élhetőbbé és szerethetőbbé teszik a napjainkat. A régió városaiban és tájain bennfentes karakterek kalauzolnak el minket, így az olvasók első kézből kapnak inspirációt a budapesti, a varsói, a prágai vagy a ljubljanai életről.

„Egy, a globális porondon megállni képes magazint készülünk kiadni, amelyre ha a világ bármelyik újságárusánál ránéz egy vásárló, pontosan tudja, milyen minőségű tartalmat kap” – mondja Fáy Gergely, a HYPEANDHYPER társalapítója.

A 150 oldalas, angol nyelvű magazint Magyarországon és az EU-n kívül Nagy-Britanniában, Amerikában, továbbá Ausztráliában is fogják árusítani.
 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

A Gard’Ann cukrászda Kaposváron: szecesszió újragondolva
  • 2020-05-20 09:00
  • Deco

A Gard’Ann cukrászda Kaposváron: szecesszió újragondolva

Az erőteljesen szecessziós és art déco jegyeket magán viselő enteriőrt a Stühmer Csokoládégyár üzlete számára tervezték.

Kiállítása nyílt Kiss Miklósnak Dél-Koreában

Kiállítása nyílt Kiss Miklósnak Dél-Koreában

Ezúttal Inchonban mutatkoznak be az emogramok.

Így készült Kaposvár új arculata

Így készült Kaposvár új arculata

Kiss Miklós tervező egy interjúban elárulta: folytatódik az arculattervezés, izgalmas elemekkel.

Hirdetés