Bemutatták a Secondland márka The Renovation nevet viselő kollekcióját.

A Secondland egy budapesti divatmárka, ami az upcycling, vagyis az értéknövelő újrahasznosítás gondolatával alakít át vintage darabokat, miközben egyaránt egy derűs és romantikus világot hoz létre. A divat- és textiltervező, Vecsei Kinga Réta és társa Tasnádi Katalin Lili, egy olyan álmát valósította meg, amely a divatipar túltermelésére reflektál. Célja a már meglévő anyagok újra körforgásba helyezése.


The Renovation collection

A Secondland újabb droppal jelentkezik és a márkától megszokott módon most is egy izgalmas kampány keretein belül mutatja meg az aktuálisan megjelenő egyedi, upcycled tervezői darabokat.

A Renovation névre keresztelt kampány Enyingi Sára látványtervezővel közös kollaborációban született meg, ami a Secondland egyedi vizuális világát és a márka üzenetének esszenciáját hivatott közvetíteni.

 

 

A kampány során a márkanév egy konkrét, utópisztikus mese világgá elevenedik. Az alkotók a történetmesélés és a set design eszközeivel mutatják be, hogyan is épül fel a Secondland. A már kicsit sérült, régi babaház felújításán munkálkodó renováló közösség szimbolizálja a tervezők vízióját egy megújuló divatiparról. A márkára jellemző vizuális nyelvezeten és a gyermeki játékosságon kívül a humoros megközelítés is tetten érhető. A jellegzetes romantikus hangulatú, pasztell színvilág dominál a díszletben és a kollekcióban egyaránt.
 

 

A kollekció darabjai közt fellelhetők a márka alapdarabjai, mint a Mara ing különböző színösszeállításokban, illetve az átszabott, reworked blézerek. Ugyanakkor a kínálat bővült ruhákkal, toppokkal és szoknyákkal. A kézi díszítés különféle technikái számos darabon fellelhetőek. Hímzés, festés, gyöngyözés formájában jelenik meg a márka logójában is látható virág motívum, vagy a nagymamáink terítőjét megidéző kockás minta.
 

 

Párhuzamot fedezhetünk fel az utópisztikus világ megteremtése, a valós világ renoválása, a divatmárka tevékenysége és az upcycled ruhák létrehozása között. Hiszen

a Secondland márka célja, hogy a rendelkezésre álló ruhákat alapanyagként felhasználva újra behozza a körforgásba, és úgy vállaljon szerepet a divatvilágban, hogy közben ne ártson a Földnek.

A márka alkotóinak, Vecsei Kinga Rétának és Tasnádi Katalin Lilinek szenvedélye és elhivatottsága jelenik meg a kollekcióban; egy olyan világ kreálása, amely értéket teremt, miközben közben könnyed és derűsen mesés.
 

 

Secondland | Facebook | Instagram

 

Forrás: sajtóanyag

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Könnyed és derűsen mesés

Könnyed és derűsen mesés

Bemutatták a Secondland márka The Renovation nevet viselő kollekcióját.

Átmeneti testek egy marrákesi villában

Átmeneti testek egy marrákesi villában

Magyarlaki Bence különös teremtményei univerzális és érzéki módon mesélnek az emberi testről, intimitásról, építészet és szobrászat sajátos viszonyrendszeréről.

Hirdetés