Az interaktív cégtörténet mellett, az olasz márka csaknem ezer termékét tette elérhetővé egyetlen online platformon.
Új digitális platformra költözött a Fornasetti-univerzum, ami a brand szellemes, nosztalgikus és metaforikus vizuális nyelvét felhasználva kalauzolja el az érdeklődőket és potenciális vásárlókat az olasz design cég varázslatos világában.
A megújult weboldal egy újszerű, interaktív találkozásként tálalja a cég történelmét, és a bútoroktól a textilekig és porcelánokig terjedő hatalmas választékát, ráadásul csaknem ezer különleges terméket tett először elérhetővé egyetlen online vásárlási platformon.
Az új weboldal ötvenes évekbeli születésétől napjainkig mutatja be a Fornasetti Atelier történetét, melyet a sokoldalú művész, Piero Fornasetti alapított és jelenleg, fia, Barnaba művészeti irányítása alatt működik. Bár a milánói műhelyben még mindig szigorúan kézzel készítenek mindent és limitált szériában dobnak piacra, a Fornasetti-rajongók mostantól a világ bármely pontjáról vásárolhatnak közvetlenül a cégtől. A látogatók, a Fornasetti milánói vagy londoni üzleteihez hasonlóan szobáról szobára járhatják körbe a weboldalt és mintegy valódi showroomban csodálhatják meg a kollekciók darabjait miközben megismerhetik az azokhoz kapcsolódó történeteket és eljárásokat, amikkel készülnek.
A digitális átalakulásban az e-kereskedelemre szakosodott The Level Group segítette a Fornasettit, míg az új oldal designját a Frank Studio készítette. Míg az oldal webshop részének átlátható felületein bárki könnyedén megtalálhatja kedvencét, az Atelier-ről szól részben órákat is el lehet tölteni a cég történetét, kulturális küldetését, kézzel készült alkotásait vagy egy-egy designjának eredetét böngészve.
Fotó: Pietro Cocco
Styling: Elena Mora
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.