Hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom szabadon variálható.

A Westend 2019-ben újította meg arculatát, a bevásárlóközpont most az új logójának kreatív variációit keresi egy nyílt pályázat keretében. A logópályázatban a W betű konténerként funkcionál, kizárólag a formája kötött, tartalma azonban szabadon változtatható.

A tervezőpályázatra november 15-ig várják a munkákat. A pályázatra 7-től 99 éves korig bárki jelentkezhet (16 éves kor alatt a pályázat beadásához szülői nyilatkozat szükséges), és a pályaművek a manuális alkotó eljárásoktól kezdve a digitális grafikus technikáig bármilyen egyedi megvalósításban készülhetnek. 

 

A beérkező pályaműveket háromtagú bizottság, Bérczi Linda, a Budapest Art Week igazgatója, Baranyai Júlia, az Avalanche Kreatív Ügynökség művészeti vezetője, Kovács Orsolya, a Westend marketing igazgatója, valamint a szponzori zsűri, az Yves Rocher, valamint a Miniso bírálja el.

A pályázat első helyezettjét egy 300.000 Ft vásárlási utalvánnyal jutalmazzák, míg a második 200.000 Ft, a harmadik pedig 100.000 Ft vásárlási utalvány kap. Ezen felül a legjobbnak ítélt alkotásokat a Westend a saját facebook oldalán közzéteszi és közönségszavazásra bocsátja. A legtöbb szavazatot kapott 10 alkotást a Westend 1-1 saját ajándékcsomagjával jutalmazza. A beérkező logótervekből készült kiállítás 2020. december 31-ig lesz megtekinthető.

(Forrás: Kreatív Online)
 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Szövegírás helyett komplett arculat

Szövegírás helyett komplett arculat

Esettanulmány egy grafikus-designer értékteremtéséről a hazai kkv szektorban.

Elképesztő látvány a kétezer drónnal kirakott VW-bemutató

Elképesztő látvány a kétezer drónnal kirakott VW-bemutató

Nem aprózták el az új elektromos autóik kínai bevezetését.

Új arculatot kapott a Bútoripari Unió

Új arculatot kapott a Bútoripari Unió

Az új brand számos tudásterület eszközrendszerét használva növelné a magyar fa- és bútoripar nemzetközi versenyképességét.

Szövegírás helyett komplett arculat

Szövegírás helyett komplett arculat

Esettanulmány egy grafikus-designer értékteremtéséről a hazai kkv szektorban.

Elképesztő látvány a kétezer drónnal kirakott VW-bemutató

Elképesztő látvány a kétezer drónnal kirakott VW-bemutató

Nem aprózták el az új elektromos autóik kínai bevezetését.

Új arculatot kapott a Bútoripari Unió

Új arculatot kapott a Bútoripari Unió

Az új brand számos tudásterület eszközrendszerét használva növelné a magyar fa- és bútoripar nemzetközi versenyképességét.

Szövegírás helyett komplett arculat

Szövegírás helyett komplett arculat

Esettanulmány egy grafikus-designer értékteremtéséről a hazai kkv szektorban.

Elképesztő látvány a kétezer drónnal kirakott VW-bemutató

Elképesztő látvány a kétezer drónnal kirakott VW-bemutató

Nem aprózták el az új elektromos autóik kínai bevezetését.

Új arculatot kapott a Bútoripari Unió

Új arculatot kapott a Bútoripari Unió

Az új brand számos tudásterület eszközrendszerét használva növelné a magyar fa- és bútoripar nemzetközi versenyképességét.

Hirdetés
2023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1