A Supple az egészség-adataidat alakítja át egyénre szabott étrendkiegészítési tervvé.

Elnyerte a European Product Design Award Gold Medalját a magyar fejlesztésű Supple termék, amelynek formaterve Barna Gergelyt (Barna Design) dicséri. 

A Supple az egészség-adataidat alakítja át egy egyénre szabott étrendkiegészítési tervvé, támogatva az egészség-céljaidat – írja a termékről a cég honlapja. Ahogy Dr. habil Polereczki Zsolt kutató, fejlesztő, cégvezető a kezdetekről és a küldetésről elmondta: „Édesanyám a pályaválasztásom körüli időszakban búcsúzott el tőlünk, aminek hatására a kutatói pálya mellett döntöttem, erősen elhatározva, hogy

a táplálkozás és egészség-magatartás terén folytatott kutatásaimmal meg tudjam előzni az olyan problémák kialakulását, amelyek táplálkozási oldalról megelőzhetőek.” 

Ebből lett a Supple, amely az elmúlt két évben számos nemzetközi sikert elért, többek között az Európai Élelmisze-Innovációs Ügynökség (EIT Food) az EU TOP 10 korai fázisú startupja közé választotta. Most pedig a termék designját ismerték el egy rangos díjjal.

Hogyan működik?

A Supple először összegyűjti az egészség-adataidat, majd azok alapján egy egyénre szabott multivitamin receptúrát állít össze, végül a receptúrát átküldi az otthonodban található mixernek.

Így végül az egyéni igényeid alapján összeállított multivitamint kapsz, nyomon követheted a fogyasztásod, ezt megoszthatod az orvosoddal, az edződdel vagy épp a dietetikusoddal. A rendszer azonnal leköveti a változásokat, és gondoskodik arról, hogy ne feledkezz meg a napi adagod bevételéről.

Kitchen art

A mixer egy igazi kitchen art, amit szívesen tesz ki a pultra a házigazda – írja a készülék honlapja, amelynek formaterve Barna Gergelyhez, a Barna Design vezető tervezőjéhez fűződik. A cég a rendszerszemléletű megközelítésben hisz, ezért számukra a munka nem a designnal kezdődik, és nem is ott ér véget: „Arra specializálódtunk, hogy vállalkozásodat a leghatékonyabb eladásösztönző vizuális eszközökkel és a legkorszerűbb design-technikai háttérrel léptessük az értékesítés következő szintjeire.”

A 15 éves tervezői tapasztalattal rendelkező, mégis fiatalos, lendületes cég foglalkozik grafikai- és arculattervezéssel, formatervezéssel, tanácsadással, és akár egy új marketingstratégia kialakításában is részt vesz.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Magyar termék nyert aranyérmet a European Product Design Awardon

Magyar termék nyert aranyérmet a European Product Design Awardon

A Supple az egészség-adataidat alakítja át egyénre szabott étrendkiegészítési tervvé.

Eladta az IKEA Breuer Marcell brutalista épületét

Eladta az IKEA Breuer Marcell brutalista épületét

Az építészként végzett új tulajdonos nulla energiaigényű szállodát varázsolna belőle. 

Cipők és csizmák beszélnek a klímaváltozásról

Cipők és csizmák beszélnek a klímaváltozásról

Eifert Kata Nóra cipők segítségével beszél az éghajlatváltozás okozta szorongásról.

Magyar termék nyert aranyérmet a European Product Design Awardon

Magyar termék nyert aranyérmet a European Product Design Awardon

A Supple az egészség-adataidat alakítja át egyénre szabott étrendkiegészítési tervvé.

Eladta az IKEA Breuer Marcell brutalista épületét

Eladta az IKEA Breuer Marcell brutalista épületét

Az építészként végzett új tulajdonos nulla energiaigényű szállodát varázsolna belőle. 

Cipők és csizmák beszélnek a klímaváltozásról

Cipők és csizmák beszélnek a klímaváltozásról

Eifert Kata Nóra cipők segítségével beszél az éghajlatváltozás okozta szorongásról.

Magyar termék nyert aranyérmet a European Product Design Awardon

Magyar termék nyert aranyérmet a European Product Design Awardon

A Supple az egészség-adataidat alakítja át egyénre szabott étrendkiegészítési tervvé.

Eladta az IKEA Breuer Marcell brutalista épületét

Eladta az IKEA Breuer Marcell brutalista épületét

Az építészként végzett új tulajdonos nulla energiaigényű szállodát varázsolna belőle. 

Cipők és csizmák beszélnek a klímaváltozásról

Cipők és csizmák beszélnek a klímaváltozásról

Eifert Kata Nóra cipők segítségével beszél az éghajlatváltozás okozta szorongásról.

Hirdetés
2025/12024/12024/82024/72024/62024/52024/42024/32024/22024/12023/62023/82023/52023/72023/62023/42023/52023/42023/32023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1