A Supple az egészség-adataidat alakítja át egyénre szabott étrendkiegészítési tervvé.
Elnyerte a European Product Design Award Gold Medalját a magyar fejlesztésű Supple termék, amelynek formaterve Barna Gergelyt (Barna Design) dicséri.
A Supple az egészség-adataidat alakítja át egy egyénre szabott étrendkiegészítési tervvé, támogatva az egészség-céljaidat – írja a termékről a cég honlapja. Ahogy Dr. habil Polereczki Zsolt kutató, fejlesztő, cégvezető a kezdetekről és a küldetésről elmondta: „Édesanyám a pályaválasztásom körüli időszakban búcsúzott el tőlünk, aminek hatására a kutatói pálya mellett döntöttem, erősen elhatározva, hogy
a táplálkozás és egészség-magatartás terén folytatott kutatásaimmal meg tudjam előzni az olyan problémák kialakulását, amelyek táplálkozási oldalról megelőzhetőek.”
Ebből lett a Supple, amely az elmúlt két évben számos nemzetközi sikert elért, többek között az Európai Élelmisze-Innovációs Ügynökség (EIT Food) az EU TOP 10 korai fázisú startupja közé választotta. Most pedig a termék designját ismerték el egy rangos díjjal.
Hogyan működik?
A Supple először összegyűjti az egészség-adataidat, majd azok alapján egy egyénre szabott multivitamin receptúrát állít össze, végül a receptúrát átküldi az otthonodban található mixernek.
Így végül az egyéni igényeid alapján összeállított multivitamint kapsz, nyomon követheted a fogyasztásod, ezt megoszthatod az orvosoddal, az edződdel vagy épp a dietetikusoddal. A rendszer azonnal leköveti a változásokat, és gondoskodik arról, hogy ne feledkezz meg a napi adagod bevételéről.
Kitchen art
A mixer egy igazi kitchen art, amit szívesen tesz ki a pultra a házigazda – írja a készülék honlapja, amelynek formaterve Barna Gergelyhez, a Barna Design vezető tervezőjéhez fűződik. A cég a rendszerszemléletű megközelítésben hisz, ezért számukra a munka nem a designnal kezdődik, és nem is ott ér véget: „Arra specializálódtunk, hogy vállalkozásodat a leghatékonyabb eladásösztönző vizuális eszközökkel és a legkorszerűbb design-technikai háttérrel léptessük az értékesítés következő szintjeire.”
A 15 éves tervezői tapasztalattal rendelkező, mégis fiatalos, lendületes cég foglalkozik grafikai- és arculattervezéssel, formatervezéssel, tanácsadással, és akár egy új marketingstratégia kialakításában is részt vesz.
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.