Hirdetés

7 kép és 7 érdekesség a frissen megújult Csepel kerékpár márkáról.

Nem túlzás, ha azt mondjuk, hogy Magyarországon a Csepel bicikliket mindenki ismeri és jó eséllyel minimum egy – ha nem sokkal több – gyerek- és fiatalkori emlékünk is kapcsolódik hozzá. A közel 100 éves márka új modelljei a mai igényekhez igazodva is megállják a helyüket. A most megújult arculat és website pedig a jól ismert vagányságot követik. Az ünnepi alkalomból összegyűjtöttünk hét képet és érdekességet Magyarország első kerékpár márkájáról.


1. Weiss Manfréd 1928-ban alapította meg a nevét viselő gyárat, azóta folyamatos a kerékpárgyártás Csepelen. Ezzel a Csepel kerékpár elnyerte és azóta is viseli a „Magyarország első bicikli márkája” címet.


2. A legendás Camping kerékpárok gyártása az 1960-as években kezdődött és napjainkban is tart. A kétkerekű változat mellett a modell háromkerekű (tricikli) verziója is elérhető, amit rendelésre készítenek. Az idősebb és mozgásukban korlátozott biciklisek számára visszaadja a kerékpározás élményét, de például teherszállításra is használható.




3. Az igazi Csepel rajongók számára a Tacskó nem csak egy kutyafajta, hanem a gyerekkor maga. A Camping mellett egy másik legendás modell, ami után sokan ácsingóztunk gyerekként. Egyszerű és stílusos örök klasszikus banán üléssel és magas kormánnyal.



4. A városi biciklizés menő. 2013 óta a Csepel kerékpár is részt vesz a budapesti MOL Bubi közbringarendszer projektben, ahol a járgányok összeszerelése mellett a rendszer üzemeltetése is a cég feladata.



5. A Csepel bicikliket hazai szakemberek tervezik, a magyar utak sajátosságainak megfelelően, a prototípusokat itthon tesztelik. Évente több ezer kerékpár gurul ki a Csepel Művek területén található gyártelepről.



6. Csepelen elektromos, pedelec rendszerű kerékpárok is készülnek. A rásegítéses megoldás azt jelenti, hogy a biciklis a pedálok hajtásával termel energiát a villanymotor segítségével. A Project E modellek között városi csavargáshoz és komolyabb terepre való, magasabb felszereltségű kerékpárokat is találhatunk. A jövő már itt van!




7. 2010-es debütálása óta a Royal az egyik legszínesebb és legnépszerűbb újhullámos Csepel járgány. Elsősorban fixiként vált ismertté, de az elmúlt 12 évben könnyen testre szabható a felszereltsége miatt már nagyon sok formában és felszereltséggel láthattuk a lapos pesti utakon és a budai hegyekben is. A budapesti biciklis futárok nem hivatalos kedvence.

 

Csepel Kerékpár | Web | Facebook | Instagram

 

Forrás: sajtóanyag

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Kidobott kerékpárból készített könyvtárt egy kínai tervezőiroda

Kidobott kerékpárból készített könyvtárt egy kínai tervezőiroda

Fontos társadalmi problémára hívják fel a figyelmet.

Itt van Budapest átfogó bringatérképe, amelyen a Budapest100 egyes épületeit is feltüntették

Itt van Budapest átfogó bringatérképe, amelyen a Budapest100 egyes épületeit is feltüntették

Az útvonalak nagy része átlagos városi biciklivel is bejárható.

Kidobott kerékpárból készített könyvtárt egy kínai tervezőiroda

Kidobott kerékpárból készített könyvtárt egy kínai tervezőiroda

Fontos társadalmi problémára hívják fel a figyelmet.

Itt van Budapest átfogó bringatérképe, amelyen a Budapest100 egyes épületeit is feltüntették

Itt van Budapest átfogó bringatérképe, amelyen a Budapest100 egyes épületeit is feltüntették

Az útvonalak nagy része átlagos városi biciklivel is bejárható.

Kidobott kerékpárból készített könyvtárt egy kínai tervezőiroda

Kidobott kerékpárból készített könyvtárt egy kínai tervezőiroda

Fontos társadalmi problémára hívják fel a figyelmet.

Itt van Budapest átfogó bringatérképe, amelyen a Budapest100 egyes épületeit is feltüntették

Itt van Budapest átfogó bringatérképe, amelyen a Budapest100 egyes épületeit is feltüntették

Az útvonalak nagy része átlagos városi biciklivel is bejárható.

Hirdetés
2025/22025/12024/12024/82024/72024/62024/52024/42024/32024/22024/12023/62023/82023/52023/72023/62023/42023/52023/42023/32023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1