Kifinomult erő, izgalmas apró részletek.

Az idén ötödik évébe lépő AGNESKOVACS márka nőalakja örök és megfejthetetlen. Ereje kifinomultságában rejlik, megjelenését az izgalmas apró részletek teszik igazán emlékezetessé. Választásait nem a trendek határozzák meg, stílusa egyéni és ihletett.

A Wave az AGNESKOVACS legfrissebb kollekciója, amelyet a természet megállíthatatlan ereje inspirált. A hullám szimbolizálja azt a mindent elsöprő energiát, amely évek alatt kivájja a sziklapartot és a kövekből apró kavicsokat morzsol.

Mint szimbólum, a hullám azt üzeni nekünk, hogy kitartó erővel képesek vagyunk bármire, felülemelkedhetünk bármilyen nehézségen. 

A víz örökös hullámzása meditatív erővel bír. Akár elmerülünk látványában a parton állva, vagy átadva magunkat erejének ringatózunk rajta, a hullámok mozgása megnyugtató és segíti az elmélyülést. 

wave, agneskovacswave, agneskovacs

Nem meglepő, hogy hangsúlyosan megjelenik a művészetben is: filmen és irodalomban éppúgy, mint a képzőművészetben és az építészetben. Az antik görög hullám motívumtól a japán Hokusai híres nyomatáig minden kultúrában felbukkan.

A Wave kollekció tervezésekor Ágnes visszanyúlt ezekhez az ábrázolásokhoz. Emellett szintén inspirálóan hatottak rá Theo Jansen kinetikus szobrai, amelyeket szélenergia mozgat. A parti szél hatására dinamikusan, hullámzó mozgással indulnak el, szinte életre kelnek „teremtményei”.
 
A kollekció letisztult táskáinak és a kiegészítőinek dinamikát a bőr visszahajlításával képzett hullámmotívum ad, amelyet kiemel a nappa és a velúr felületek kontrasztos találkozása. Újdonságként megjelenik a fából készült logó, amely lezárja a visszahajló formát. Az idei kollekcióban nagyobb hangsúlyt kaptak a kiegészítők; a kedvelt karkötők mellett most öv és napellenző is készült.

A kollekció táskái és kiegészítői már elérhetőek online!

Fotó: Oleg Borisuk
Modell: Pintér Vivien / ICON
Stylist: Kiss Márk
Smink: Virág Zsófi
Haj: Gém Kitti / Close
 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Öt világvárosban jelentek meg falfestmények, melyek a Gucci és a The North Face közös kollekcióját reklámozzák

Öt világvárosban jelentek meg falfestmények, melyek a Gucci és a The North Face közös kollekcióját reklámozzák

A két ikonikus ruhamárka tavaly év végén mutatta be kollaborációjának az eredményét.

Három divat- és designipari innováció kapott befektetést a HFDA startup program keretében

Három divat- és designipari innováció kapott befektetést a HFDA startup program keretében

Gyerekbútor, design falburkolat és egy MI-re épülő app. 

Hétmilliárd forintra pályázhatnak divat- és designipari kkv-k

Hétmilliárd forintra pályázhatnak divat- és designipari kkv-k

Már lehet regisztrálni az előminősítésre.

Hirdetés