Az egyetem nemzetközi ambícióihoz igazodva újul meg Facebook, Instagram és LinkedIn oldala.
Megújítja közösségimédia-jelenlétét a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME). A cél a MOME központi Facebook, Instagram és LinkedIn profiljának megújítása, összhangban az egyetem nemzetközi ambícióival.
A napokban elkészült a MOME történetének első közösségi médiastratégiája, fokozatosan megújulnak az egyetem központi Facebook, Instagram és LinkedIn oldalai. A munkát a GetBeyond közösségi médiaszakértői segítik, akik a tartalmakon együtt dolgoznak az egyetem polgáraival.
„Közös feladatunk egy sokszínű, ugyanakkor koherens tartalmi tematika összeállítása, ami megfelelően szolgálja a hosszú távú brandépítés céljait. Szorosan együttműködünk a MOME munkatársaival, akik profi és hozzáértő bázist jelentenek nem csak a szervezőmunkában, de a kreatívok, fotós és videós anyagok elkészítésében is” – fogalmazott Szabó Fanny, a GetBeyond társalapítója.
A tervezett új tartalomtípusok közül máris debütált a (Humans of New York híres Facebook-oldal mintájára indított) Humans of MOME, ami az egyetem polgárait mutatja be személyes történeteiken keresztül. Emellett kiemelten foglalkoznak majd a diákok és az oktatók projektjeivel, a MOMÉ-n születő friss munkákkal, sőt a korábbi hallgatók, az alumni kiemelkedő teljesítményeivel is.
Az intézmény marketingkommunikációért és üzletfejlesztésért felelős egysége, a MOME Brand Iroda idén ősszel, már az egyetemi modellváltás részeként újult meg. A márkafőnöki pozícióba az ír származású Margaret Ann Dowling, a Marquard Media és a Hubert Burda Media kiadóvállalatok korábbi közép-európai igazgatója érkezett. A közösségi médiafelületek megújítását, ezzel a MOME digitális lábnyomának frissítését már ő felügyeli.
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.