Hirdetés

Kreatív tervezőpályázatot hirdet a Westend a jövő bevásárlóközpontja témában

Negyedik alkalommal hirdeti meg a Westend kreatív tervezőpályázatát, amelynek során a logóban található nagy W betű formájába bárki szabadon beleálmodhatja elképzeléseit. Az elmúlt évek során már több száz kiváló alkotás született profi és amatőr szakemberek elképzelései mentén. A 2023-as pályázat témája: „A jövő bevásárlóközpontja.” A cél korábban is az volt, hogy a beérkezett pályamunkákat ismert és megkérdőjelezhetetlen szakmai zsűri bírálja el, ezért idén Csorba Eszter a bevásárlóközpont marketingvezetője mellett, Orr Máté festőművész, Lelkes László, a Magyar Képzőművészeti Egyetem docense és Bacsek Júlia művészettörténész vállalták a feladatot, hogy kiválasztják a legizgalmasabb műveket.

Milyen lesz 20-30 év múlva egy bevásárlóközpont? Lesznek-e még hagyományos boltok, vagy mindenütt robotok segítenek majd a vásárlásban? Esetleg VR szemüveggel nézhetjük végig a kínálatot és a mesterséges intelligencia segít a választásban virtuális próbafülkékben? Milyen változásokat hoz a jövő a divatiparban? Hogyan és mennyire lesznek személyre szabhatóak a vásárlások? Mi lesz a fenntarthatósággal? Hogyan alakulnak át a jövő modern városaiban a bevásárlóközpontok közösségi terei?

Ilyen és ehhez hasonló kérdések merülhetnek fel az alkotások elkészítésénél, a kreativitásnak pedig csak a képzelet szab határt. 


A Westend negyedik éve hirdet kreatív tervezőpályázatot – idén Tervezd velünk a jövőt! címmel, melyen 7 és 99 éves kor közötti bárki indulhat, egy pályázó akár három különböző tervet is beadhat.

A feladat tehát nem más, mint digitálisan megtölteni a Westend konténerlogóját olyan tartalommal, ami a legjobban reprezentálja a jövő bevásárlóközpontját.

A beadási határidő november 5-e éjfél, a pályamunkákat addig kell a Westend honlapjára feltölteni és itt lehet elolvasni a részletes pályázati kiírást is. A beérkezett műveket szakmai zsűri bírálja el: Csorba Eszter, a Westend marketing igazgatója, Orr Máté festőművész, a Várfok Galéria művésze, Lelkes László, a Magyar Képzőművészeti Egyetem docense és Bacsek Júlia kurátor, művészettörténész.

Az első három helyezett díja egy 300 ezer, egy 200 ezer és egy 100 ezer forint értékű Westend ajándékkártya lesz. A szakmán kívül egy bérlői zsűri is pontoz, ők 50 ezer forint értékű Vapiano ajándékkártyát, 40 ezer forint értékű Humanic ajándékutalványt, 30 ezer forintos C&A ajándékkártyát és egy 50 ezer forint értékű Kiehl’s bőrápolási termékcsomagot ajánlottak fel a legjobbaknak.
 


A TOP40 alkotást a látogatók is megtekinthetik, hiszen az eredményhirdetés napján, november 21-én kiállítás nyílik belőlük a Westend folyosóin és a képek 2024. január 15-ig megtekinthetőek lesznek. 

Emellett az üzletközpont saját Facebook oldalára is felkerülnek a művek, ahol közönségszavazásra bocsájtják őket. A legtöbb szavazatot kapott három alkotást egy-egy 10 ezer forint értékű Westend ajándékkártyával jutalmazzák. 

A részletes pályázati kiírás itt olvasható.
 

A pályázat leadási határideje 2023. november 5. éjfél. A legjobb 40 művet bemutató kiállítás november 21-től tekinthető meg a bevásárlóközpont területén.



Forrás: sajtóanyag

 




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

A sokszínű duplavé – kreativitás a Westend logópályázatán

A sokszínű duplavé – kreativitás a Westend logópályázatán

Több mint száz pályázat érkezett be alig több mint két hét alatt.

Logóterv pályázatot hirdetett a Westend

Logóterv pályázatot hirdetett a Westend

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom szabadon variálható.

A design és az építészet határozza meg a világ jövőjét

A design és az építészet határozza meg a világ jövőjét

Interjú Daniele Prosdocimóval, az Archivibe alapítójával.

A sokszínű duplavé – kreativitás a Westend logópályázatán

A sokszínű duplavé – kreativitás a Westend logópályázatán

Több mint száz pályázat érkezett be alig több mint két hét alatt.

Logóterv pályázatot hirdetett a Westend

Logóterv pályázatot hirdetett a Westend

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom szabadon variálható.

A design és az építészet határozza meg a világ jövőjét

A design és az építészet határozza meg a világ jövőjét

Interjú Daniele Prosdocimóval, az Archivibe alapítójával.

A sokszínű duplavé – kreativitás a Westend logópályázatán

A sokszínű duplavé – kreativitás a Westend logópályázatán

Több mint száz pályázat érkezett be alig több mint két hét alatt.

Logóterv pályázatot hirdetett a Westend

Logóterv pályázatot hirdetett a Westend

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom szabadon variálható.

A design és az építészet határozza meg a világ jövőjét

A design és az építészet határozza meg a világ jövőjét

Interjú Daniele Prosdocimóval, az Archivibe alapítójával.

Hirdetés
2025/22025/12024/12024/82024/72024/62024/52024/42024/32024/22024/12023/62023/82023/52023/72023/62023/42023/52023/42023/32023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1