Az IZIPIZI tavasz/nyári napszemüveg kollekciója
Óda az idők kezdete óta létrehozott kerámiákhoz, famunkákhoz és textíliákhoz. Az IZIPIZI Paris legújabb, ARTEFACT névre keresztelt kollekcióját az ember által alkotott gazdag textúrák és a kézművesség folyamatos újraformálása inspirálta.
A napszemüveg a design-és divattörténet egyik örökzöld kiegészítője. A legelső, csontokból készített verziót az inuitok kezdték hordani két ezer évvel ezelőtt a havas tájakon szikrázó napsugarak ellen. A modern szemüvegek formáját a 18. században találták fel, sötétített lencséket pedig kezdetben szifiliszbe szenvedőknek írtak fel, akik betegségük mellékhatásaként érzékenyek voltak a napfényre. A 20. században aztán a napszemüvegek levetették a negatív képzettársításokat, és többek között Hollywood, valamint popkultúra és a művészeti közeg hatására stílusokon-és korosztályokon átívelve az egyik legmenőbb divatkiegészítővé váltak.
A párizsi IZIPIZI márka célja, hogy unisex, könnyű és praktikus darabokat készítsen az egész család számára. Legújabb tavasz/nyári kollekciójukban olyan textúrák átiratai jelennek meg, mint a mosott farmer, az oxidált festék, vagy a göröngyös kerámia.
Egy napsütötte, tavaszi délután a parkban, kertben, vagy erkélyen a legfrissebb OCTOGON magazinnal már csak ezzel a pillekönnyű, párizsi design napszemüveggel lenne még stílusosabb. Vegyetek részt a FIÓK shoppal közös nyereményjátékunkban, hogy tiétek lehessen a mosott farmerkék, vagy az oxidált zöld színű napszemüveg.
Részletek az Instagramon.
FIÓK | Web | Facebook | Instagram
IZIPIZI | Web | Instagram
Az OCTOGON legújabb lapszáma mától a polcokon: hagyományainkhoz híven év elején az épületfelújításokra és a műemlékvédelem témakörére fókuszálunk. Az elmúlt időszak kvalitásos felújításairól, többek között a Lánchíd megújulásáról (CÉH Zrt./FŐMTERV), a Jáki Szent György-templom felújításáról...
Magazinunkra itt lehet online előfizetni.
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.