Hirdetés

Elindult az MDDÜ második divatmentoring programja.

Újabb öt divattervező kapott lehetőséget arra, hogy elismert hazai szakemberektől sajátítsa el a márkaépítéshez és fejlesztéshez szükséges üzleti, stratégiai és marketing elméleti tudást a Magyar Divat & Design Ügynökség második magyar mentorprogramjában. A képzés célja, hogy minél több stabil, sikeres magyar márka működjön és a legjobban teljesítők tovább léphessenek a nemzetközi mentorprogramba is.

A nemzetközi mentoring workshop Milánóban - Fotó: MDDÜA nemzetközi mentoring workshop Milánóban - Fotó: MDDÜ

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) által indított mentorprogram célja, hogy átadja azt az elméleti tudást a márkafejlesztés legfontosabb területein, amelyek nélkülözhetetlenek egy sikeres brandépítéséhez. A hazai szakemberek a vírushelyzetre való tekintettel online workshopok és one-to-one meetingek keretein belül fejlesztik a résztvevőket, míg a program végén a nemzetközi szakemberek döntése alapján a legjobban teljesítő márkák folytathatják az MDDÜ és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös nemzetközi mentorprogramját is.

A programban résztvevő designerek – Borbala, OST Konzept, PHILOMÉN, Vengru, VIKTORIAVARGA Budapest – egytől egyig olyan tehetségek, akik a mentorprogram elvégzése után tovább fejleszthetik vállalkozásukat. 

Ferencz Borbála és Varga ViktóriaFerencz Borbála és Varga ViktóriaA többi mentorált fotóját lásd a galériában!A többi mentorált fotóját lásd a galériában!

A program résztvevői olyan szakmai szempontok alapján kiválasztott mentoroktól tanulhatnak, akik a divathoz és márkaépítéshez kapcsolódó különböző területeken szerzett tapasztalatuknak köszönhetően pontosan látják a márkák erősségeit és fejlesztendő területeit. Az MDDÜ márkafejlesztési, kommunikációs, értékesítési és fenntarthatósági területről is biztosít szakmai mentorokat a programba. Hozzájuk csatlakoznak külsős szakértők, mint például Maróy Krisztina, a Glamour magazin főszerkesztője. A kurzus során a szakemberek olyan témakörökben fejlesztik majd a márkákat, mint a divatkommunikáció, márkastratégia, válságkezelés vagy épp a digitális marketing.

„A program sikerességét bizonyítja, hogy az első magyar mentoring tervezői közül többeket is alkalmasnak találtak a CNMI szakemberei, hogy továbblépjenek a nemzetközi mentorprogramba és működésük stabilizálása után elsajátítsák a külföldi terjeszkedéshez szükséges ismereteket

 – fogalmazott Bata-Jakab Zsófia, az ügynökség vezetője. – A kiválasztott márkák idén szeptemberben egy állandó kiállítás és egy kollektív divatbemutató során, a Budapest Select ernyőmárka alatt képviselték hazánkat a világ egyik legelismertebb divat eseményén, a Milano Fashion Week-en, ezzel tovább erősítették Magyarország kimagasló kreativitásáról alkotott képet. A második magyar mentorprogrammal ezt a sikeres szériát tervezzük folytatni.”

1 / 9 fotó



Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Hétfőn startol a Budapest Central European Fashion Week

Hétfőn startol a Budapest Central European Fashion Week

A nemzetközi divatheteket megelőzve mutatják be a magyar tervezők legújabb kollekcióikat január 31. és február 6. között Budapesten, több helyszínen.

Párizs, Milánó, Budapest – bemutatkoztak a hazai design- és divatmárkák

Párizs, Milánó, Budapest – bemutatkoztak a hazai design- és divatmárkák

Divatbemutatók, lakberendezési kiállítások, kerekasztal-beszélgetések, digitális konferencia és megannyi színes program tette még izgalmasabbá a tavalyi őszt az Magyar Divat & Design Ügynökség által megvalósított Fashion & Design Autumn keretében.

Körforgás az egyenes labirintusban

Körforgás az egyenes labirintusban

A 360 Design Budapest kiállításon jártunk.

Hétfőn startol a Budapest Central European Fashion Week

Hétfőn startol a Budapest Central European Fashion Week

A nemzetközi divatheteket megelőzve mutatják be a magyar tervezők legújabb kollekcióikat január 31. és február 6. között Budapesten, több helyszínen.

Párizs, Milánó, Budapest – bemutatkoztak a hazai design- és divatmárkák

Párizs, Milánó, Budapest – bemutatkoztak a hazai design- és divatmárkák

Divatbemutatók, lakberendezési kiállítások, kerekasztal-beszélgetések, digitális konferencia és megannyi színes program tette még izgalmasabbá a tavalyi őszt az Magyar Divat & Design Ügynökség által megvalósított Fashion & Design Autumn keretében.

Körforgás az egyenes labirintusban

Körforgás az egyenes labirintusban

A 360 Design Budapest kiállításon jártunk.

Hétfőn startol a Budapest Central European Fashion Week

Hétfőn startol a Budapest Central European Fashion Week

A nemzetközi divatheteket megelőzve mutatják be a magyar tervezők legújabb kollekcióikat január 31. és február 6. között Budapesten, több helyszínen.

Párizs, Milánó, Budapest – bemutatkoztak a hazai design- és divatmárkák

Párizs, Milánó, Budapest – bemutatkoztak a hazai design- és divatmárkák

Divatbemutatók, lakberendezési kiállítások, kerekasztal-beszélgetések, digitális konferencia és megannyi színes program tette még izgalmasabbá a tavalyi őszt az Magyar Divat & Design Ügynökség által megvalósított Fashion & Design Autumn keretében.

Körforgás az egyenes labirintusban

Körforgás az egyenes labirintusban

A 360 Design Budapest kiállításon jártunk.

Hirdetés
2025/22025/12024/12024/82024/72024/62024/52024/42024/32024/22024/12023/62023/82023/52023/72023/62023/42023/52023/42023/32023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1