A Rumbach Sebestyén utcai zsinagóga brand kommunikációja és Mizo különleges kávécsomagolása is Red Dot-díjat nyert idén.
Brand design, digitális megoldások és csomagolásdesign területén is járt a magyaroknak a piros pont az idei Red Dot Awardon, írta meg a Kreatív online.
Brand Design kategóriában a Rumbach Sebestyén utcai zsinagóga belső, útbaigazító rendszerének, arculatának és kiállításainak grafikai tervezéséért Dávid Gábor és Tausz Gábor Ezra kapta az elismerést. Ugyanebben a kategóriában a 2019-es Budapest Design Week arculatát tervező Balogh Balázs is kiérdemelte a díjat.
A Digital Solutions kategóriában két projektet díjaztak Magyarországról, az egyik a 360 Design Budapest nevű projekt, ami a tavalyi Budapest Design Week során mutatkozott be, és ahol kortárs magyar és külföldi képzőművészek alkotásait állították ki. Ugyanebben a kategóriában a Tíztőlmese is megkapta a piros pontot, itt ráadásul duplázásról van szó, a projektet a Brand Design kategóriában is díjazott Balogh Balázs és felesége jegyzi, akik egy olyan oldalt hoztak létre, melyen Huzella Júlia színésznő olvas fel mesekönyveket, a gyerekek pedig együtt nézhetik az illusztrációkat.
A Package Design kategóriában Dió Design Consulting kapott Red Dot-díjat a Mizo Coffee Selectionnak tervezett egyedi csomagolásdesignnal, melyeken híres festmények láthatók, néhány érdekességgel együtt: nemcsak a művész neve, hanem a festmény címe, a keletkezésének ideje, és az is látható, hogy melyik múzeumban nézhetjük meg az eredeti mesterművet.
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.