Mentősök, futárok, buszvezetők a HYPE sorozatában.

Úgy beindult az élet a koronavírus „után”, hogy hajlamosak vagyunk elfelejteni, mennyi hétköznapi hős született az elmúlt hónapokban. Ne tegyük, gondoljunk a mentősöke, futárokra, buszvezetőkre, bolti eladókra, akikről egyedi plakátsorozat készült – ezekkel indul a HYPEANDHYPER új webshopja.

A kultmagazin különleges plakátsorozattal tiszteleg a hétköznapok hősei előtt: limitált példányszámú plakátsorozat készült, amelyek főszereplői a hétköznapi hősök, akik a koronavírus által diktált élethelyzetekben is nap mint nap tanúbizonyságot tettek szakmai helytállásukról és hivatástudatukról. Az egyedi tervezésű plakátok az egészségügyben, a mezőgazdaságban, a közösségi közlekedésben dolgozók, a fuvarozók, a bolti eladók, a futárok és a fizikai munkások előtt tisztelegnek. A kampány jelmondatául választott HELP A HERO. BE A HERO. szlogen arra buzdít mindenkit, hogy válasszon egy szívének kedves foglalkozást, és a megvásárolt plakát bevételével támogassa a hősöket.

A plakátokból származó bevételt ugyanis az Országos Mentőszolgálat javára ajánlják fel, így egy kicsit minden vásárló is hőssé válik.

Az Országos Mentőszolgálat hazánk legnagyobb egészségügyi intézménye, mely 1948-as megalakulása óta egységes szervezetként látja el életmentő feladatait. Mára az ország 255 mentőállomásán 8500 dolgozójuk tevékenykedik. Az életmentés, a sürgős esetek ellátása és a mihamarabbi segítségnyújtás mind „szuperképességük”. A járványügyi veszélyhelyzet alatt az OMSZ dolgozóira a szokásosnál is nagyobb feladat hárul, hiszen a frontvonalban igyekeznek megfékezni a járványt és ellátni a koronavírus-fertőzötteket. Ha baj van, ha segítség kell, a mentőkre mindig számíthatunk.

A teljes kollekciót a HYPE honlapján nézheted meg, de akár kattinthatsz is egyből a webshopra.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Még két hétig látogathatod az ARC kiállítást

Még két hétig látogathatod az ARC kiállítást

A legnépszerűbb hazai köztéri kiállításon a kreativitás mint az utolsó reménysugarak egyike tűnik fel.

Kreatív városimádók mutatták be a HYPE új plakátjait

Kreatív városimádók mutatták be a HYPE új plakátjait

Rakétamászóka, metrómegállók ülőbútorai, és 80-as évek budapesti autótérkép is a kínálatban.

A design a mindennapjaink részévé vált

A design a mindennapjaink részévé vált

Erről készített videót három stúdió a Design Világnap alkalmából.

Hirdetés