Legalábbis egy sneaker art oldalon.

Aki szereti a váratlan találkozásokat, bizonyára örömmel fogadja majd a shoobox sneakerművészeti Insta-hub ötletét, amely két gigamárkát boronál össze. A „NIKEA” mint szójáték egészen kézenfekvő, de a frigy még így is valószerűtlen kicsit – ezen segít a két logó egyesítése, és néhány tervrajz.

„Amikor összehozol két iparágat, két óriáscéget, akik valószínűleg sosem dolgoznának együtt, akkor abból... művészet lesz!” – vallja a shoobox az Instagram posztjában. A projekt a NIKE legnépszerűbb cipői alapján elkészített egy mintakatalógust, tervekkel, méretekkel és árakkal.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Az IKEA 250 négyzetméteren tanítja az embereket fenntarthatóságra és bútorszerelésre

Az IKEA 250 négyzetméteren tanítja az embereket fenntarthatóságra és bútorszerelésre

Mert a jövő designja is a fenntarthatóságról fog szólni.

Ha meguntad a régi bútorodat, az IKEA mostantól Magyarországon is visszavásárolja

Ha meguntad a régi bútorodat, az IKEA mostantól Magyarországon is visszavásárolja

Újabb lépés a hulladék nélküli társadalom felé.

Bútorokat adományoz az IKEA a hazai kórházaknak

Bútorokat adományoz az IKEA a hazai kórházaknak

A kórházak szerint a járványhelyzetben a felmerülő bútorhiány az egyik legnagyobb kihívás.

Hirdetés