Újfajta, szívószálmentes fedők a magyarországi Starbucks kávézókban.
A Starbucks augusztus végétől újfajta, szívószálmentes fedővel várja a kávézni vágyókat Magyarországon. A világon naponta több mint félmilliárd egyszer használatos műanyag szívószál fogy. Az új fedő bevezetésével a Starbucks hozzájárul a mennyiség csökkentéséhez. A bejelentés összhangban áll a vállalat erőforrás-pozitív jövőről szóló környezettudatos víziójával, és mutatja elkötelezettségét egy fenntartható, zöldebb jövő mellett.
A Starbucks új fedőjének tervezésénél a vásárlói kényelem mellett a környezettudatosság volt a fő szempont. Az új designból hiányzik a megszokott, szívószálaknak kialakított nyílás, helyette egy ergonomikus megoldással teszi még kellemesebbé a kávézás élményét a vállalat2.
Az egyedi formatervezésű, újrahasznosítható műanyagból készült fedőn egy megemelt nyílás található, amelynek kialakításhoz kevesebb anyagot használnak, valamint a megoldás kiemeli az egyes italok ízét, így minden egyes korty valódi, minőségi élményt nyújt.
Ennek köszönhetően a Starbucks évente több millió nem újrahasznosítható, műanyag szívószállal csökkenti a felhasznált műanyag mennyiségét üzleteiben. A Starbucks az évben papíralapúra cserélte a műanyag szívószálakat, valamint a vállalatnál elérhető reusable cup újratölthető poharak használata esetén a környezetbarát kávéélmény mellett kedvezményt is biztosít a vendégeknek. A Starbucks továbbra is elkötelezett a még zöldebb és fenntarthatóbb megoldások bevezetésében.
„Az utóbbi években egyre magasabb a fogyasztók elvárása a környezettudatos csomagolás terén is. A Starbucks számára az újfajta kialakítású fedő óriási mérföldkő a fenntarthatóbb vendéglátás irányába. Biztosak vagyunk benne, hogy az új megoldás nemcsak a környezetet óvja majd, de a kávéimádók tetszését is elnyeri” – mondta Kerek Fanni, a Starbucks magyarországi brandmanagere.
2 Az újfajta, szívószálmentes fedő bizonyos hideg italok esetében elérhető, egyes frissítőket, mint pl. a Frappuccinót továbbra is hagyományos módon szolgálja fel a vállalat.
Forrás: Közlemény
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.