Megújult a brandguide.hu.

A teljesen újratervezett és új technológia alapokra helyezett weboldal egy helyre integrálja a brandguide korábban elszórtan elérhető funkcióit, ezzel erősítve online jelenlétét és a fejlődni kívánó designerek közösségét.

 



Ennek szellemében a design szótárt a brandpedia-t, az online kurzusok platformját az academy-t, valamint a tartalmi oldalakat mind újra strukturálták és új funkciókkal kibővítve integrálták a központi brandguide.hu oldalba. Sőt, a fejlesztés nem áll meg: hamarosan elindul a saját kurzus oldal és a webshop funkció is.

„A teljes redesign annak szellemében történt, hogy a brandguiderek egy helyen megtaláljanak minden olyan hasznos szakmai tartalmat, amely segíti a fejlődésüket” – árulta el a redesign koncepcióját Serfőző Péter a zwoelf digital CEO-ja és a brandguide alapítója. „A brandguide szolgenje ugyanis a »Tudás. Közösség.«” – tette hozzá.

 Serfőző Péter a zwoelf digital CEO-ja és a brandguide alapítója


YELLOW – A designerek mikroközössége

A megújult weboldal részeként bemutatkozó brandguide YELLOW a közösségépítést tűzte ki célul. Fő missziója a designer közösség online és offline összefogása: állandó, heti szinten jelentkező online programok és időszakos személyes találkozók mellett része az új YELLOW online mikroközösségi platform (web és iOS app) is. 

A YELLOW Platform része továbbá egy folyamatosan bővülő tudástár is. A tematikusan felépített szakmai szekciók pedig helyet biztosítanak a folyamatos és minőségi szakmai beszélgetéseknek is.
 


 

 

Brandguide | Web | Facebook | Instagram
YELLOW | Web

 

 

Forrás: közlemény




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

 Új mikroközösségi oldal designerek számára

Új mikroközösségi oldal designerek számára

Megújult a brandguide.hu.

Tipográfiával folytatódik a Brandguide könyvsorozat

Tipográfiával folytatódik a Brandguide könyvsorozat

Serfőző Péter tavalyi első kötetét máris újabb követi. 

Hirdetés