Az eddigi legkomplexebb magyar nyelvű branding tananyag
A hazai vizuális kultúra fejlődésének ügyét karolta fel Serfőző Péter vezetésével a brandguide. A most megjelent Brandstratégia könyv és TOOLBOX olyan eszközöket, modelleket és technikákat kínál, amelyek lehetővé teszik a stratégiai alapok elsajátítását, könnyű érthetősége miatt pedig a benne szereplő modellek azonnali gyakorlati alkalmazását.
Magyarországon eddig nem volt ilyen komplex és átfogó branding tananyag elérhető magyar nyelven. A többségében külföldről átvett metódusokat az utóbbi 10 évben próbálták ki és gyűjtötték össze, és mostantól elérhetővé vált mindenki számára, aki érdeklődik a branding és stratégia területe iránt. A könyv segít az elmélet feldolgozásában, míg a TOOLBOX ezt segíti átültetni a gyakorlatba, akár a megbízói oldalt is bevonhatjuk az alkotási folyamatba a benne lévő kártyák segítségével.
A könyvet ajánlják designereknek, akiknek nem elég, hogy valami esztétikus legyen, hanem hatékony designt szeretnének alkotni. Vállalkozóknak, akik a saját branding kialakításában egyedül, szakember bevonása nélkül szeretnének eredményeket elérni. Stratégáknak, akik szeretnék szélesíteni a módszertani spektrumukat, megismerni új eszközöket, vagy megismerni azt, hogy ismert eszközöket mi hogyan használunk a brandingfolyamatban a zwoelf-ben. Illetve marketingeseknek, akik a branding határmezsgyéjén szeretnének otthonosan mozogni, új eszközök és módszerek megtanulásával bővíteni a szakmai repertoárjukat.
A Brandstratégia könyvet és TOOLBOX-ot a brandguide.hu oldalán lehet megvásárolni.
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.