Irodapiaci marketing ügynökséget alapított Az Év Irodája csapata.
Útjára indult az OfficeUP - The Office Branding Agency, Az Év Irodája csoport reklámügynöksége, amely egyrészt az irodai márkaépítésben nyújt segítséget a vállalati bérlőknek, másrészt marketing és kommunikációs szolgáltatásokat kínál az irodapiaci szereplők számára. Világtrendként az irodai márkaépítés egyre fontosabb szerepet kap a munkaerőpiacon a toborzás, megtartás és elköteleződés során, ráadásul az idei év a COVID-19 miatt is különleges, amikor célzottan támogatják a vállalatok a munkahelyekre való visszatérés kommunikációs stratégiáját.
Az elmúlt évtizedben hatalmas fejlődésen ment keresztül a hazai irodapiac, számos cég igényes munkahelyeket és vállalati kultúrát valósított meg, azonban még hosszú út áll előttünk, hiszen az a cél, hogy a vállalatok minél nagyobb hányada rendelkezzen olyan minőségi és dolgozóbarát irodával, amelyek segíthetnek a legtehetségesebb szakembereket magukhoz csábítani, ráadásul a fiatalabb generációk számára az egyik fontos munkahely-választási szempont az iroda, mint a közösség, a fókuszált munkavégzés, az otthonosság és a jóllét helyszíne – áll az Év Irodája-csapat közleményében.
„Az elmúlt időszakban az irodai márkaépítés egyre hangsúlyosabb szerepet tölt be a nagyvállalatok HR és kommunikációs stratégiájában, ezért is alapítottuk meg a beszédes elnevezésű Office Branding Agency-t, hogy a cégek a mi 15 éves szakmai tapasztalataink segítségével vonzó munkahelyeket kínáljanak a legjobb szakembereknek. Az irodai márkaépítés során többek között ’back to the office’, avagy hogyan térjünk vissza az irodába a járvány után kampányokkal segítjük a HR vezetőket” – mondta Fodor Dániel, az Office Branding Agency társalapítója.
Az Office Branding Agency az irodapiac full service ügynökségeként irodai márkaépítés területén társügynökségeivel együtt teljeskörű szolgáltatásokat kínál a vállalatoknak, másrészt az irodapiaci szereplőknek nyújt marketing- és kommunikációs támogatást, arculat- és webfejlesztést, digitális és offline márkaépítést, tartalom- és PR-szolgáltatásokat és teljes irodaház (re)branding tanácsadást.
„Idén már 11. alkalommal hirdettük meg Az Év Irodája versenyt, amely évről évről bemutatja az új globális trendeket, vagyis túlzás nélkül állíthatjuk, hogy nagy szerepünk van a hazai irodakultúra fejlesztésében és innoválásában. Az Office Branding Agency valójában már egy hosszú évek óta együtt dolgozó csapat eddigi tevékenységét fogja intézményesített formában tovább vinni, hiszen az ingatlan.com csoport keretein belül már korábban is jelentős marketingügynökségi szerepet vállaltunk” – hangsúlyozta Kalmár Zoltán, Az Év Irodája verseny alapítója, az ügynökség társalapítója.
Az Év Irodája csapata évtizedes múlttal rendelkezik rendezvényszervezés és munkahelyi kampányok lebonyolítása terén, nevükhöz fűződik az Office Week irodatér fesztivál, az OfficeUP konferencia, a Real Estate Awards, illetve Az Év Irodája podcast, valamint az Ingatlan Regatta, vagy a theBar partisorozat is, amely az ingatlanpiac prominens szereplőinek networking találkozója. A fentieken túl az évek alatt számos szakmai eseményt szerveztek, elég, ha csak a fenntarthatóság vagy a proptech témakörére gondolunk, de évtizedes múltra tekint vissza az Ingatlan Évkönyv is, amely minden évben a kereskedelmi- és lakáspiac legfontosabb ingatlanszakmai trendjeit, eseményeit, fejlesztéseit foglalja össze.
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.