Megújult az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculata.

Lezárult az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculatváltási folyamata. Az új logotípia és arculat többi eleme az intézmény személyiségjegyeit közvetítik: útmutatás, közösségi szemlélet, emberközpontú gondolkodás, katolikus szellemiség. A nagyarculattal a honlapot megújították. A főiskola arculati, kommunikációs stratégiai megújulását, sajtó- és social kommunikációját a Salt Communications integrált ügynökség támogatja.

 Névjegykártya......és honlap

Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola 2020-as éve a változásról szólt: a 2020/21-es tanév szeptemberében hivatalba lépett az új rektor, dr. Gloviczki Zoltán, és ezzel egy időben az intézmény kommunikációjában, arculatában is komoly fejlesztések kezdődtek. „A hagyományos alapképzések területén 2013 óta folyamatos és drámai volt a csökkenés, a főiskolára felvettek számában mintegy 40 százalékos, a nappali alapképzésre felvettek számában mintegy 80 százalékos – kritikus – volt a visszaesés. A csökkenő tendenciában számos tényező szerepet játszott, de a legfontosabb okok egyike a kommunikáció hiánya, a váci intézmény viszonylagos ismeretlensége, arctalansága volt – fejtette ki a rektor –, ezért

a főiskola stratégiai céljai közé került a kommunikáció erősítése, a logó és az arculat frissítése, a honlap megújítása. A modernizálást úgy szerettük volna megvalósítani, hogy közben a gyökereinkhez hűek maradunk, de a fiatalokat elérjük.”

„A korábbi logotípia elemzésekor fő problémaként az arculat és a honlap bátortalan hangvételét, nehézkes stílusát, vizuális eszközeiben az elavultságot érzékeltük. Friss levegőt, teret, a hallgatói korosztály számára azonosulásra alkalmas formajegyeket igényelt a kommunikáció – magyarázza Nagy István, a Salt Communications Kft. kreatív igazgatója. – Igyekeztünk meghatározni, megjeleníteni azokat a személyiségjegyeket, amelyek a legjellemzőbbek a főiskolára, ezek pedig a következők: útmutatás, közösségi szemlélet, emberközpontú gondolkodás, katolikus szellemiség. A négy jellemzőből három ikonként került bele az új logotípiába, míg a katolikus identitást a kereszt képviseli. A grafikai elemek élénk, telített, meleg és kontrasztos színkompozíciójának összhatása életigenlést, vitalitást sugároz, és ezek a színes elemek visszaköszönnek a vizuális kommunikáció más felületein is. Könnyedség, közvetlenség, pozitív életszemlélet, ugyanakkor a felsőfokú oktatási intézmény státuszához méltó rend, tisztaság és intézményi jelleg olvasható ki szándékunk szerint az új arculatból.” 

Az új honlap itt elérhető.

Még több kép az új arculatról a galériában!




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Útmutatás, közösség, emberközpontúság - az Apor Vilmos Katolikus Főiskola új arculata

Útmutatás, közösség, emberközpontúság - az Apor Vilmos Katolikus Főiskola új arculata

Megújult az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculata.

Megújul a Budapesti Corvinus Egyetem arculata 

Megújul a Budapesti Corvinus Egyetem arculata 

A magyar történelem egyik legsikeresebb uralkodójának címerállata lett a Budapesti Corvinus Egyetem új arculatának központi motívuma. 

Duplázott a magyar betonpad az Architizer A+ Design díjon

Duplázott a magyar betonpad az Architizer A+ Design díjon

A KAVICS a zsűri és a közönség díját egyaránt megkapta.

Hirdetés