Az Electrolux 1.730 négyzetméteren nyitotta meg új magyarországi központját a Promenade Gardensben, a Váci úti irodafolyosó egyedülálló műszaki megoldásokat kínáló kereskedelmi épületében.

A professzionális gépek és háztartási készülékek terén piacvezető Electrolux 2018. szeptemberében 1.730 négyzetméteren nyitotta meg új magyarországi központját a Promenade Gardensben, a Váci úti irodafolyosó egyedülálló műszaki megoldásokat kínáló kereskedelmi épületében. A földszinten és az első emeleten irodák, bemutatótermek és prezentációs terek kerültek kialakításra, ahol az Electrolux 100-fős csapata és több divíziója kap majd helyet. A minőségi előrelépést jelentő környezetváltás jobb pozicionálást és bővülő üzleti lehetőségeket ígér a nemzetközi márkának.
Tamássy András (General Manager, Sales Area South CEE) kitért arra, hogy a nemzetközi cég választása miért esett a Promenade Gardens irodaházra. “Nagyot álmodtunk, amikor a Promenade Gardens mellett tettük le voksunkat. 

Versenyelőnyünk megőrzése azt diktálta, hogy olyan irodaházat keressünk, amely az Electrolux A-sztenderdnek megfelel, és a Promenade Gardens jelentősen túl is teljesíti ebbéli elvárásainkat. Budapesti központunk mind esztétikai mind technikai értelemben Kelet-Közép-Európa egyik legigényesebb Electrolux-irodája. Sikerként könyvelem el, hogy mindkét fél számára előnyös bérleti szerződést kötöttünk a világszínvonalú, kettős környezettudatossági minősítéssel rendelkező épület fejlesztőjével, a Horizon Developmenttel. Új, egészséges munkatereink hozzájárulnak majd kollégáink jó közérzetéhez, de hatékonyságukra is előnyös hatással lesznek majd mind egyéni-, mind csoportszinten. Őszintén remélem, hogy csapatunk tagjai is örömmel fogadják majd ezt a nagyszerű változást, és mindazokat az előnyöket, amelyeket ez a költözés mindennapjaikhoz hozzáad.” 



Kovács Attila MRICS (ügyvezető partner, Horizon Development) a fejlesztői szempontokról szólt: “Nagy örömünkre szolgál, hogy mi biztosíthattuk az Electrolux számára a legjobb irodai megoldást, ahol továbbra is magas színvonalú ügyfélélményt kínálhatnak a professzionális és háztartási készülékek terén, miközben a további fejlődés lehetősége is biztosított a márka számára. Cégünk a teljes fejlesztői ciklus során azt tartotta szem előtt, hogy a hazai kereskedelmi irodapiac egyik csúcsminőségű irodaházát hívja életre. Jóleső érzés, hogy bérlőink Promenade Gardens irodaházba vetett bizalma visszaigazolja fejlesztői törekvéseinket. A Horizon Development szeretettel üdvözli az Electroluxot az épületben!”

Az Electrolux bérlőképviseletét ellátó Mazsaroff Kata, a Colliers International Üzletág-igazgatója a költözés hátterében álló motiváció kapcsán kiemelte: „Az Electrolux irodaválasztása mögött az elsődleges üzleti szempont az volt, hogy olyan ingatlanmegoldást találjunk, amely alkalmas a márka méltó megjelenítésére, és ahol minőségi válaszokat kapnak az alkalmazottak munkakörnyezettel kapcsolatos elvárásai. A Promenade Gardens minősége és építészeti értéke jelentős előrelépés az Electrolux számára, amely mind a márkát, mind a céges értékeket jobban tükrözi. A hosszútávú HR-stratégia fő kritériuma az volt, hogy a jelenlegi millenáris generáció igényeinek való megfelelésen túl az új iroda a jövőben belépő kollégák számára is vonzó legyen. Az épület és szolgáltatásai tökéletesen megfelelnek ezeknek a követelményeknek.”

Az ERSTE Asset Management igazgatóságának elnöke, Pázmány Balázs FRICS üdvözölte az új bérlőt, és méltatta az ingatlan üzleti sikerét: „Az épület tulajdonosaként szeretettel üdvözöljük az Electroluxot azon presztízscégek sorában, akik a Promenade Gardens irodaházban alakították ki irodájukat. Az Electrolux, a Celanese és a Citibank olyan cégkultúrával rendelkezik, és olyan szakmai értékrendet képvisel, amely egybecseng az irodaház építészeti, fenntarthatósági és esztétikai kiválóságával. A fennmaradó területek kapcsán folytatott tárgyalásaink azt jelzik, hogy hamarosan 100%-os bérbeadottsággal működik majd az épület. Az Üzemeltető minden támogatást megad az Electroluxnak ahhoz, hogy új, csúcsminőségű irodájukban mielőbb megfelelően berendezkedjenek, és hogy mind a márkatudatosság, mind az üzleti hatékonyság terén még magasabb szintre léphessenek. Sok sikert kívánunk a cég üzleti tevékenységéhez!”

forrás: sajtóközlemény




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Gombából készített koporsót egy holland biodesigner

Gombából készített koporsót egy holland biodesigner

Az élő koporsó segítségével az emberek úgy egyesülhetnek a természettel, hogy közben értékes tápanyagokat juttatnak a talajba.

Akár mobilról is követheted az idei Budapest Design Weeket

Akár mobilról is követheted az idei Budapest Design Weeket

A design hét egyik fő platformja a megújult honlapja lesz, ahol mostantól folyamatosan frissülő tartalmak várnak. 

Hogyan oldotta meg a belső terek hűtését Le Corbusier?

Hogyan oldotta meg a belső terek hűtését Le Corbusier?

Egy új könyv szerint a környezetszennyező légkondik helyett a modernizmus atyjainak módszereit kellene alkalmazni.

Hirdetés