Imázsfilmet készített a Futurealnak az Umbrella.
Imázsfilmet forgatott a Futureal-csoport számára az Umbrella reklámügynökség. Magyarország meghatározó ingatlanfejlesztőjének, látványos vizuális effektusokban is bővelkedő kisfilmje rámutat arra, miként válik a gondolat valósággá.
Az Umbrella műhelyében megvalósított imázsfilm rendhagyó módon követi végig az alkotás folyamatát az ötlettől a megvalósításig. A Futurealt megtestesítő főszereplő egy absztrakt világból kiindulva építi fel a valóságot, miközben a cégcsoport legmeghatározóbb alkotásait járja be, a kereskedelmi-, lakóingatlan- és irodafejlesztésektől egészen a teljes városrészeket újjáélesztő projektekig. A képeken feltűnnek a Corvin Sétányt körülölelő, ismerős lakóépületek és irodaházak, a népszerű Corvin Plaza, valamint a jövőbe mutató dél-budai városfejlesztési projekt két ikonikus épületeként az Etele Plaza bevásárló- és szórakoztatóközpont és a Budapest ONE irodapark is.
A film két hónapos előkészítés és egy négynapos forgatás eredményeként született. A kreatív csapat a befotózott kültéri és beltéri helyszínek alapján, építőmérnökök bevonásával alakította ki az imázsfilmben látható geometriai formákat. A letisztult, nonfiguratív betontér egy duplex pozíciós technikával, lépésenként veszi fel végső formáját.
„A Futureal imázsát meghatározó elegancia és professzionalizmus átültetésére törekedtünk a film megvalósításakor. Az Arri Alexa Mini kamerával forgatott realisztikus felvételek, a kiváló szereplők és a komplex vizuális effektusok egy egyedülálló, részletgazdag képi világot eredményeztek” – mondta Galán Géza, a Futureal-kisfilm rendezője.
A Futureal-csoport az elmúlt években erőteljes nemzetközi terjeszkedésbe kezdett. A cégcsoport 1,3 milliárd euró értékű folyamatban lévő fejlesztéseivel a közép-európai ingatlanpiac meghatározó szereplőjévé vált. A vállalat számos ingatlanfejlesztésen dolgozik Romániában és Lengyelországban, de aktívan jelen van Németországban és az Egyesült Államokban is.
„A Futureal a közép-európai régió egyik vezető ingatlanfejlesztő cégcsoportja. A Corvin Sétányt is megálmodó vállalatunk számára egy olyan, előremutató filmet kívántunk létrehozni, amely mind minőségében mind mondanivalójában, nemzetközi szinten is megállja a helyét. Az imázsfilm méltó módon képviseli a cégcsoportot, ezért számos jövőbeni marketingkommunikációs aktivitásban kiemelt szerepet kap itthon és külföldön” – tette hozzá Szili Tímea, a Futureal-csoport marketingvezetője.
„A Futureal új kisfilmje egyfajta különlegesség, mivel az iparági trenddel ellentétben, nem egy adott projekt ismertetésére, hanem az egyedülálló fejlesztéseket valóra váltó cégcsoportunk bemutatására törekszik. A kreatív alkotómunka eredményeként, az imázsfilm jelenetről jelenetre fedi fel a Futureal-csoport filozófiáját, amelynek mentén a több mint 300 fős csapatunk újragondolja a minket körülvevő világot.” - hangsúlyozta Szentmiklósy Attila, a Futureal arculati igazgatója.
Link az imázsfilmhez: https://www.youtube.com/watch?v=fsNcuql2-Sc
ALKOTÓK LISTÁJA
Megbízói oldal:
Megbízó: Futureal-csoport
Marketingigazgató, kommunikációs vezető: Szili Tímea, marketingvezető
Arculati igazgató: Szentmiklósy Attila
Ügynökség:
Reklámügynökség neve: Umbrella
Kreatív igazgató: Jedlicska Márton
Art director: Bátory Péter
Szövegíró: Anabela Vasková
Account: Monyok Barbara
Producer: Szendei Petra
Rendező: Galán Géza
Társrendező: Bátory Péter
D.O.P. : Lovasi Zoltán
Casting: Kondákor Linda
forrás: sajtóközlemény
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.