A japán Nendo House tervezte az Arabica Coffee új, kuvaiti üzletét.

Domináns fehér színek, sárgaréz és beton kontraszt, és egy egyszerű, de hatásos térszervezési csavar. Kuvaitban 2019-ben nyitott új egységet az Arabica Coffee, a Kiotó Higasijama kerületéből származó kávézólánc. Az épületet a japán Nendo House tervezte.

Az új üzlet enteriőrje a csúcsminőségű termékekhez illő designt kapott: az optikai fehér alapszínt, sárgaréz és beton visszafogott használata teszi hangsúlyosabbá. A fehér kávégépek eltűnnek a háttérben, ezzel is kiemelve az elegáns üvegfal mögé tett kávébabos zsákokat.

Miután egy saroképületben lévő, négyméteres belmagasságú kávézóról van szó, a teret rétegzettre tervezték, vagyis lépcsőzetesen épülnek egymásra az ülőhelyek, mígnem elérünk a kiszolgáló pultig.

Ez az elrendezés átláthatóvá teszi a kávézót bármelyik ülőhelyről, sőt akár az utcáról is. 

A kávéra várók és sorban állók gondosan elszeparálódnak egymástól, miközben a személyzet mindent tökéletesen átlát a pultból.

Ám van még egy csavar a beltérben: az arab szokások szerint a nők nem vonhatják magukra a férfiak figyelmét, ezért az ülősort ívesre tervezték, így a nem egymás társaságában érkező női és férfi vendégek nem vesznek fel szemkontaktust. 

A 190 m²-es kávézó 30 vendéget képes kiszolgálni, míg a kinti teraszon 44 embernek jut hely. A kerekesszékes és babakocsis ügyfeleket a bejáratnál szolgálja ki a személyzet.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Az Alzheimer-falu, ahol a betegek szabadon élhetnek

Az Alzheimer-falu, ahol a betegek szabadon élhetnek

Franciaország délnyugati részén egy különleges projektet terveztek: a Village Landais Alzheimer egy olyan betegotthon, ahol szabadon, mégis biztonságban közlekedhetnek az alzheimeresek.

Az elektromossá alakított veterán autó az év nagy húzása

Az elektromossá alakított veterán autó az év nagy húzása

Elektromos hajtással tesz jövőbiztossá veterán autókat a Garage Italia kreatív ügynökség. A milánói cég nemcsak visszahozza a klasszikus autók szellemiségét, de fenntarthatóvá és még szórakoztatóvá is varázsolja őket.
Hirdetés