Rekordszámú közönségszavazattal nyerte el a szálloda a Business excellence díjat.
A Danubius Hotels Group szállodalánchoz tartozó Hilton Budapest lett a főváros legjobb üzleti szállodája. A szakmai zsűri jelölése után a Business excellence díjat rekordszámú közönségszavazattal nyerte el a szálloda. Peter Knoll szállodaigazgató és csapata hisz benne, hogy odafigyeléssel az elvárásokon felül tudnak teljesíteni.
A magyar üzleti turisztikai piac kiemelkedő szereplőit kilencedszer jutalmazták Business Excellence díjjal. A Gundel Étteremben megtartott díjátadón a Hilton Budapest kapta a legjobb budapesti business hotelnek járó elismerést. Ezzel a címmel a szálloda üzleti vendégeinek nyújtott kimagasló teljesítményét méltatták. De mi is a Hilton titka, amelynek köszönhetően a business utazók újra és újra visszatérnek?
A Hilton Budapest a remek adottságok mellett – ikonikus helyszín, vári környezet és az idén százéves Hilton lánc hírneve –, befektetések, fejlesztések és innovációk sorozatával tartja magát az élen.
Csak néhányat kiemelve: a nagy népszerűségnek örvendő Executive Lounge-ban dedikált recepció, reggeliző helyiség és napközbeni társalgó áll a vendégek rendelkezésére állandó étel- és italkínálattal. Ez a részleg a tárgyalás, munkavégzés, de kikapcsolódás esetén is ideális. A kényelmi szolgáltatások között a látogatók a szobákban nemzetközi dugaljakat, fali USB csatlakozókat, szobai bekészítést találnak. A gyakori utazók legújabb igényeit figyelembe véve, 2020-tól további fejlesztés következik a személyes mobileszközök és a szállodai technikai eszközök üzleti funkcióinak összehangolására.
Az egyik legfontosabb szempont a Hilton Budapest számára a személyre szabott külön figyelem. Ezt az egyéni odafigyelést már a megérkezéskor érezheti a vendég, mikor kedvenc italával fogadják őt, de ugyanezt garantálja a szálloda vendégkapcsolati (Guest Relations) csapata is, akik a Hilton nemzetközi és helyi törzsvendégeivel már érkezés előtt felveszik a kapcsolatot és részletekbe menően egyeztetnek a sikeres üzleti utat megalapozva. A Hilton Budapest mai napig fenntartotta a manapság már ritkaságszámba menő Concierge csapatát is, amely készen áll minden ad hoc jelentkező igény kielégítésre.
„Szállodánk, mely 42 éve a fővárosi élet szerves része, a közelmúltban teljeskörű felújításon esett át. A többszörösen díjnyertes tervezéssel sikerült a történelmi környezetet egy klasszikusan elegáns belsővel összhangba hozni – mondta Peter Knoll szállodaigazgató. – Megannyi törzsvendégünk kerül ki az üzleti szegmensből, akik az állandó, magas minőséget részesítik előnyben, gyakori tartózkodásuk által második otthonukként tekintenek szállodánkra. Rengeteg a visszatérő megrendelőnk rendezvények terén is. A szervezésre és lebonyolítására külön szervíz csapatunk áll rendelkezésre. Egy-egy esemény sikeréért, dedikált rendezvényszervezőink a bankett csapattal együtt, a szerződés megkötésétől az utolsó vendég elutazásáig fogják a megrendelő kezét.”
A Danubiust 1972-ben alapították, a Danubius Hotels Group mára Magyarország legnagyobb szállodaláncává nőtte ki magát. A 46 szállodával, több, mint 4 300 dolgozóval üzemelő, Európa öt országában jelenlévő cég tulajdonosai hosszú távú befektetőként elkötelezettek a gyógyturizmus és a medical wellness irányában és a nemzeti kincset jelentő épületek felújításában, állagmegóvásában.
Forrás: Danubius Hotels Group
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.