Hirdetés

Rekordszámú közönségszavazattal nyerte el a szálloda a Business excellence díjat.

A Danubius Hotels Group szállodalánchoz tartozó Hilton Budapest lett a főváros legjobb üzleti szállodája. A szakmai zsűri jelölése után a Business excellence díjat rekordszámú közönségszavazattal nyerte el a szálloda. Peter Knoll szállodaigazgató és csapata hisz benne, hogy odafigyeléssel az elvárásokon felül tudnak teljesíteni.

A magyar üzleti turisztikai piac kiemelkedő szereplőit kilencedszer jutalmazták Business Excellence díjjal. A Gundel Étteremben megtartott díjátadón a Hilton Budapest kapta a legjobb budapesti business hotelnek járó elismerést. Ezzel a címmel a szálloda üzleti vendégeinek nyújtott kimagasló teljesítményét méltatták. De mi is a Hilton titka, amelynek köszönhetően a business utazók újra és újra visszatérnek?

A Hilton Budapest a remek adottságok mellett – ikonikus helyszín, vári környezet és az idén százéves Hilton lánc hírneve –, befektetések, fejlesztések és innovációk sorozatával tartja magát az élen.

Csak néhányat kiemelve: a nagy népszerűségnek örvendő Executive Lounge-ban dedikált recepció, reggeliző helyiség és napközbeni társalgó áll a vendégek rendelkezésére állandó étel- és italkínálattal. Ez a részleg a tárgyalás, munkavégzés, de kikapcsolódás esetén is ideális. A kényelmi szolgáltatások között a látogatók a szobákban nemzetközi dugaljakat, fali USB csatlakozókat, szobai bekészítést találnak. A gyakori utazók legújabb igényeit figyelembe véve, 2020-tól további fejlesztés következik a személyes mobileszközök és a szállodai technikai eszközök üzleti funkcióinak összehangolására.

Az egyik legfontosabb szempont a Hilton Budapest számára a személyre szabott külön figyelem. Ezt az egyéni odafigyelést már a megérkezéskor érezheti a vendég, mikor kedvenc italával fogadják őt, de ugyanezt garantálja a szálloda vendégkapcsolati (Guest Relations) csapata is, akik a Hilton nemzetközi és helyi törzsvendégeivel már érkezés előtt felveszik a kapcsolatot és részletekbe menően egyeztetnek a sikeres üzleti utat megalapozva. A Hilton Budapest mai napig fenntartotta a manapság már ritkaságszámba menő Concierge csapatát is, amely készen áll minden ad hoc jelentkező igény kielégítésre.

„Szállodánk, mely 42 éve a fővárosi élet szerves része, a közelmúltban teljeskörű felújításon esett át. A többszörösen díjnyertes tervezéssel sikerült a történelmi környezetet egy klasszikusan elegáns belsővel összhangba hozni – mondta Peter Knoll szállodaigazgató. – Megannyi törzsvendégünk kerül ki az üzleti szegmensből, akik az állandó, magas minőséget részesítik előnyben, gyakori tartózkodásuk által második otthonukként tekintenek szállodánkra. Rengeteg a visszatérő megrendelőnk rendezvények terén is. A szervezésre és lebonyolítására külön szervíz csapatunk áll rendelkezésre. Egy-egy esemény sikeréért, dedikált rendezvényszervezőink a bankett csapattal együtt, a szerződés megkötésétől az utolsó vendég elutazásáig fogják a megrendelő kezét.”

A Danubiust 1972-ben alapították, a Danubius Hotels Group mára Magyarország legnagyobb szállodaláncává nőtte ki magát. A 46 szállodával, több, mint 4 300 dolgozóval üzemelő, Európa öt országában jelenlévő cég tulajdonosai hosszú távú befektetőként elkötelezettek a gyógyturizmus és a medical wellness irányában és a nemzeti kincset jelentő épületek felújításában, állagmegóvásában.

Forrás: Danubius Hotels Group




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Szocmodern ikonok I. – Karancs Szálló (X)

Szocmodern ikonok I. – Karancs Szálló (X)

Erről szóló cikkünket a 197-es, 2025/1-es lapszámunkból közöljük.

Új szállodamárkával bővül a budapesti repülőtér hotelkínálata

Új szállodamárkával bővül a budapesti repülőtér hotelkínálata

Újabb terminálkapcsolatú szálloda nyílik a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren

Szocmodern ikonok I. – Karancs Szálló (X)

Szocmodern ikonok I. – Karancs Szálló (X)

Erről szóló cikkünket a 197-es, 2025/1-es lapszámunkból közöljük.

Új szállodamárkával bővül a budapesti repülőtér hotelkínálata

Új szállodamárkával bővül a budapesti repülőtér hotelkínálata

Újabb terminálkapcsolatú szálloda nyílik a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren

Szocmodern ikonok I. – Karancs Szálló (X)

Szocmodern ikonok I. – Karancs Szálló (X)

Erről szóló cikkünket a 197-es, 2025/1-es lapszámunkból közöljük.

Új szállodamárkával bővül a budapesti repülőtér hotelkínálata

Új szállodamárkával bővül a budapesti repülőtér hotelkínálata

Újabb terminálkapcsolatú szálloda nyílik a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren

Hirdetés
2020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1