A high-end vizualizációs stúdió jelentős mérföldkőhöz érkezett, új márkaarculatot és weboldalt mutat be.
A 2012-ben alapított Brick Visual az évek során egy kis magyar látványtervező stúdióból világszinten az egyik legnagyobb, high-end építészeti vizualizációra és 3D produkcióra specializálódott céggé nőtte ki magát. A folyamatosan bővülő Brick csapat ma már megközelítőleg 100 szakemberből áll, budapesti székhelyükről illetve kolozsvári és veronai szatellit irodákból segítik megvalósuláshoz nemzetközileg elismert építészirodák és tervezők elképzeléseit.
A Brick alkotói irányelve már a korai években kikristályosodott, miszerint képzőművészeti elvek mentén a legújabb technológiák alkalmazásán keresztül készüljenek látványterveik. A Brick társalapítóját és vezérigazgatóját, Káldos Andrást idézve:
„Nemzetközi relevanciánk és szakmai sikereink nem csupán abból fakadnak, hogy művészeti szempontok figyelembevételével készítünk vizualizációkat. A Brick átfogó designkommunikációs szolgáltatásokat nyújt ügyfeleinek. Segítünk kiemelni és a legmeggyőzőbb módon közvetíteni az építészeti üzenetet, partnerként együttműködve megbízóinkkal. Hálásak vagyunk minden ügyfelünknek, akik felismerik ennek értékét, és újult ambícióval biztosítunk számukra a piac igényeinek megfelelő kreatív tartalmakat a jövőben is.”
Alapítása óta a stúdió mindenre kiterjedő vállalati stratégiát dolgozott ki, amely kulcsfontosságúnak bizonyult a szervezet ambícióinak előremozdításában. A humán-, termelési- és pénzügyi stratégia lehetővé tette a stúdió számára, hogy a megnövekedett versenyhelyzet és a koronavírus-válság közepette is prosperáló üzleti tevékenységet folytasson.
A cég szolgáltatási portfóliója az évek során egyre összetettebb vizuális elemekkel bővült, például high-end animációkkal, motion image és egyéb interaktív és VR-tartalmakkal. Miközben a vállalat az építészeti vizualizáció iparág egyik piacvezetőjeként erősítette pozícióját, széleskörű 3D produkciós szolgáltatásai révén a média- és szórakoztatóiparra is kiterjesztette tevékenységét.
A jubileum kapcsán a Brick új márkaarculatot mutatott be, amely egyben tükrözi a jövőbeli stratégiai irányt. Az új logó letisztultabb formát kapott, a régóta változatlan elődje ikonikus jegyeiből merítve. A weblap designját és tartalmát az animációk köré építették fel, hangsúlyozva az elkötelezettséget a dinamikusabb digitális tartalmak készítése iránt, valamint az ügyfél- és közösségfókuszú vállalati kultúrát.
„Különösen büszke vagyok a Brick-ben kialakult multikulturális közösségre. Csapatunk kivételes szakértőkből áll, akik elhivatott munkájukkal jelentősen hozzájárultak, hogy a Brick új szakmai magaslatokat érjen el” – méltatta kollégáit Káldos András vezérigazgató. „A Brick archviz művészközössége talán a legnagyobb a maga nemében Európában. A tehetségek vonzása, fejlesztése és megtartása továbbra is központi szerepet kap stratégiánkban. Hiszen a Brick legnagyobb értéke a tehetséges művészekben rejlik. És hiszem, hogy az ő folyamatos elkötelezettségükkel a legjobb éveink még előttünk állnak.”
Forrás: sajtóanyag
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.