November 30-ig lehet pályázni az idén 11. alkalommal megrendezett versenyre.
November 30-ig lehet pályázni Az Év Irodája versenyre, amely tavaly ünnepelte tizedik évfordulóját. A hatalmas érdeklődést jól jelzi, hogy a jubileumi évben 175 pályázat érkezett a megmérettetésre, majd a tízfős szakmai zsűri a több mint 7000 közönségszavazat figyelembevételével választotta ki a legjobbakat. Tavaly az egyes kategóriákban olyan cégek nyertek, mint a Magyar Telekom, a Transferwise, az All You Can Move, a Positive Adamsky, a Tetra Pak, a Fitout Zrt., a Microsoft vagy a HUB HUB közösségi iroda.
Hazánk legnagyobb független munkakultúra és ingatlanszakmai eseményére évről évre egyre több nevezés érkezik, hiszen a vállalatok felismerték az irodai márkaépítés (Office Branding) fontosságát: a munkavállalók egy színvonalas, kreatív, márkahű, a munkahelyi élményre összpontosító irodában szeretnének dolgozni.
„A verseny idén azért is lesz különleges, mert reprezentálja azokat a munkahelyi trendeket, amelyek a pandémia miatt elterjedtek a vállalatoknál. Az irodák átalakulnak, a távmunka szerepe megerősödött, a munkahelyek funkciója is változik, egyre inkább a közösségépítés helyszíne, miközben megváltozott a környezet és a játékszabályok”
– hangsúlyozta Kalmár Zoltán Az Év Irodája alapítója.
Az Év Irodája verseny a már megszokott módon irodai és ingatlanszakmai kategóriákban keresi a legjobbakat, a munkaerőpiacon és az ingatlanszektorban dolgozó vállalatok és szakemberek legkiválóbb eredményeit díjazza és állítja reflektorfénybe. Az irodai kategóriákban az idén átadott, felújított irodák, közösségi terek nevezéseit várják, míg a szakmai kategóriákban a legjobb fejlesztőket, belsőépítészeket, ingatlanüzemeltetőket és –kezelőket, finanszírozókat, tervezett projekteket, tanácsadókat, kivitelezőket keresik, valamint a leginnovatívabb proptech startupokat is jutalmazzák.
„Emellett 2020-ban az új ’Office Branding Különdíjjal’ a legkreatívabb irodai és márkaépítési megoldásokat is elismerjük, amelyek a járványhelyzetre reagáltak. Többek között egyedi térváltoztatással, otthoni irodák berendezésével, vagy a 1,5 méteres távolság kreatív betartásával is lehet jelentkezni, vagyis bármilyen eredeti projektet, irodai megoldást vagy szervezeti kampányt várunk a versenyre"
– mondta Fodor Dániel, Az Év Irodája főszervezője.
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.