Az Inditex-csoport a legújabb üzletkialakítási koncepciójával nyitja meg üzleteit.
Javában zajlik Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontjának kivitelezése, ahol a bérbe adható kiskereskedelmi terület háromnegyede már bérlőre is talált. Az Etele tér közvetlen közelében megvalósuló Etele Plaza 2021 harmadik negyedévében nyitja meg kapuit. Az első hazai okospláza a legmeghatározóbb divatmárkákkal, közöttük az Inditex-csoport Magyarországon elérhető valamennyi márkaüzletével – élükön a Zarával – várja a vásárlókat.
A világjárvány okozta kihívások ellenére is teljes kapacitással halad a 300 millió euró beruházási értékű Etele Plaza építése. A várhatóan jövő őszig megnyitó bevásárlóközpont kiskereskedelmi bérbe adottsága jelenleg a 75 százalékot is meghaladja, a prémium bérlők között számos kiemelkedő divatmárka is szerepel.
A spanyol divatóriásként ismert Inditex-csoport, a csoport részét képező, és Magyarországon elérhető valamennyi márkájával képviselteti majd magát Újbuda bevásárlóközpontjában. Ennek megfelelően, Budán egyedülálló módon a Zara, a Zara Home, a Stradivarius, a Pull&Bear, a Bershka, az Oysho és a Massimo Dutti egy helyen várja a látogatókat. Az összesen 6300 négyzetméteren megtalálható divatüzletek a legfrissebb üzletkialakítási koncepcióval jelennek meg, így például a Zara legnagyobb budai üzletét már a vadonatúj Soft koncepció mentén alakítják ki.
Az itthon egyedüliként az Etele Plazában debütáló különleges designnal eddig csupán Dubaiban, Madridban, Isztanbulban és Horvátországban találkozhatott a vásárló nagyközönség.
A szolgáltatások folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettség jegyében, a Zara az új helyszínt a legmodern RFID technológiával szereli fel, ami gyorsan és pontosan képes azonosítani az adott árucikk helyét és szállítási útját.
„Büszkék vagyunk, hogy az Etele Plaza bérlői között üdvözölhetjük az Inditex-csoport jól ismert márkáit. A kiváló lokációnak, valamint az egyedülálló digitális, fenntarthatósági és egészségvédelmi megoldásainak köszönhetően a kiskereskedelmi szektorban hatalmas az érdeklődés a bevásárló- és szórakoztatóközpontunk által nyújtott különleges üzleti lehetőségek iránt. Ennek eredményként üzlethelyiségeink nagy részét már sikeresen bérbe adtuk, és folyamatosan tárgyalunk számos ígéretes további partnerrel. Nyitottak vagyunk minden olyan potenciális márka irányába, akik termékeikkel és szolgáltatásaikkal még izgalmasabbá és vonzóbbá tehetik az Etele Plazát jövőbeni vásárlói számára” – hangsúlyozta Tatár Tibor, a Futureal vezérigazgatója.
Az 55 000 négyzetméter bérbeadható kiskereskedelmi területtel rendelkező Etele Plaza a Kelenföldi pályaudvar, a 4-es metró és az M1–M7 autópályák fővárosi bevezető szakaszának találkozásánál épül meg, a közvetlen járatoknak köszönhetően akár 10 perc alatt is elérhető a belvárosból.
Az üzletek és szolgáltatások széles köre, az okos digitális megoldások és a legújabb generációs pláza-design együttesen járulnak hozzá a komplexum által nyújtott egyedülálló vásárlói élményhez. Az Etele Plaza Buda legnagyobb bevásárló- és szórakoztatóközpontja lesz, mely üzleteit és szolgáltatásait tekintve az új plázák korszakát vetíti elő. A bevásárlóközpontot már a vadonatúj „Stay Safe” kezdeményezése keretében építi a Futureal, amit a kialakult globális egészségügyi vészhelyzetre válaszul indított el az ingatlanfejlesztő.
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.