Lendületben a Velux

A cég nemcsak bővül, hanem zöldül is.

42,5 milliárd forint volt a VELUX Magyarország Kft. nettó árbevétele 2018-ban a cég beszámolója szerint, ami jelentős növekedést jelent a korábbi évekhez képest. Tavaly is kiemelt szerepet kaptak a hazai beruházások, több mint 2 milliárd forintot fordítottak rá. A pénzügyi sikerek mellett a cég elnyerte az Energiahatékony Vállalat Díjat. 2019 az építőiparban a kihívásokról és a digitalizáció egyre növekvő térnyeréséről szól.

Őz Beáta, ügyvezető igazgató

Sikeres pénzügyi évet zárt a VELUX Magyarország Kft., a Nyugat-Magyarország régió egyik legjelentősebb és stabil munkáltatója. 42,5 milliárd forintos nettó árbevételre tettek szert 2018-ban, ami 8,2 százalékos növekedést jelent 2017-hez viszonyítva. A válság előtti, 2007-es helyzethez képest is jelentős, közel 20 százalékos a gyarapodás. A hazai beruházások tavaly is kiemelt szerepet kaptak a piacvezető VELUX Magyarország Kft.-nél, több mint 2 milliárd forintot fordítottak ilyen célokra. A márka iránti bizalom folyamatosan növekszik a magyarok körében, egyre többen választják a minőséget.

„Bár egyre jobban teljesítünk, 2019 áprilisától a bruttó fogyasztói árainkat tetőtéri ablakoknál átlagosan 18 százalékkal, egyéb termékeink esetében pedig átlagosan 7-16 százalékkal csökkentettük – mondta Őz Beáta, a VELUX Magyarország Kft. budapesti telephelyének ügyvezető igazgatója. A korábbinál tudatosabb vásárlói réteg igényeit is ki kell szolgálnunk, emellett az árcsökkentéssel termékeink további fogyasztói szegmensek számára is elérhetővé, megfizethetővé válnak.” Az intézkedés továbbá hozzásegítheti a magyar fészekrakókat, családokat építkezési, házfelújítási vagy tetőtér-beépítési, esetleg átalakítási terveik kivitelezéséhez.

Nemcsak bővült, zöldült is a VELUX

A VELUX Cégcsoport évről évre kiemelt figyelmet fordít az ökológiai lábnyoma csökkentésére.

„Az üzleti eredményekben elért jelentős növekedés mellett fontos sikernek tekintjük, hogy elnyertük az Energiahatékony Vállalat Díjat” – emelte ki Őz Beáta. A díjjal a VELUX Magyarország Kft. fertődi egységében 2017-ben elindított fejlesztések eredményeit ismerték el, ugyanis az energiatakarékos technológiai megoldások telepítésének köszönhetően tizedére csökkent a gyártóegység károsanyag-kibocsátása. „A gyártás során keletkező hulladékot – cégcsoporton belül egyébként elsőként – 2017-ben már teljes egészében újrahasznosítottuk, és a fa alapanyag szárítását biztosító kazánokat az előállítás során keletkező faforgáccsal működtettük” – mondta az ügyvezető.

2019: Kihívások és digitalizáció az építőiparban

Az építkezések során a megemelkedett kivitelezési árak mellett a különböző szakmunkák meghosszabbodott várakozási ideje egyaránt negatívan befolyásolja az értékesítés potenciális lendületét. A tetőtéri ablakok piacán az eladási volumen ugyanakkor folyamatosan nő. Őz Beáta szerint a VELUX Magyarország Kft. a tetőtéri ablakgyártás során mind az alapanyag elérhetősége, mind a gyártásütemezés terén minden zökkenő nélkül képes a növekvő vásárlási igényt maradéktalanul kielégíteni. A digitalizálódás elérte az építőipart, a nyugati trendeket követve a fogyasztók az építőanyagok esetén is készen állnak az online vásárlásra. A szakemberek által összeállított specifikációk alapján a megrendelési és áruátvételi folyamat a vásárlók szemszögéből nézve lényegesen leegyszerűsíthető.

„Arra számítunk, hogy az elkövetkező időszakban jelentősen szaporodhatnak azok a webáruházak, melyek ezeket a vevői elvárásokat képesek kielégíteni – tette hozzá az ügyvezető. – Figyelemmel kell lennünk arra is, hogy az információgyűjtésre fordított idő csökken, bármely applikáció vagy online szolgáltatás esetén elsődleges célnak kell lennie a fogyasztó döntéshozatali folyamatának egyszerűsítése és rövidítése.”




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Elkészült az Országos Múzeumi Restaurálási és Raktározási Központ épülete

Elkészült az Országos Múzeumi Restaurálási és Raktározási Központ épülete

A Narmer Építészeti Stúdió tervei alapján elkészült fejlesztés a régi és új épületek összhangjára törekszik.

Magyar épületek a Corporate Concepts. Space and Identity könyvben

Magyar épületek a Corporate Concepts. Space and Identity könyvben

A Geometria Irodaház és a Sauflon Innovációs Központ is szerepel a német kiadványban. 

Hirdetés