MOL Bubi gyűjtőállomással bővült a BudaPart

Már a közbringarendszerrel is elérhető a városnegyed.

A BudaPart közlekedési kapcsolatai tovább erősödnek: a MOL Bubi közbringarendszer legújabb gyűjtőállomását a városnegyed kapujában július 9. csütörtöktől már igénybe vehetik a Budapesten közlekedők. A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) új telepítésével a 158. gyűjtőállomás valósul meg, összesen 2071 kerékpárral tekerhetnek a szolgáltatás használói. 

A BudaPart beruházáshoz kapcsolódó MOL Bubi gyűjtőállomás dokkolóit és a terminált, valamint a terveztetési, engedélyezési, rendszerbe illesztési feladatokat a városnegyed fejlesztője finanszírozta, a teljes körű üzemeltetés pedig a BKK hatáskörébe tartozik. A mostani telepítéssel a XI. kerület huszadik MOL Bubi gyűjtőpontja létesült.

Budapest legújabb, modern urbánus és zöld személetű városnegyedében a Property Market Kft., a beruházás ingatlanfejlesztője kiemelt figyelmet fordít a friss és környezettudatos megoldások alkalmazására, így a MOL Bubik telepítése a kezdetektől a tervezett szolgáltatások között szerepelt. A BudaParton a beruházás végére akár harmincezren is élhetnek és dolgozhatnak, ez a közlekedési forma pedig olyan közlekedési lehetőség, ami még könnyebbé teszi a belváros megközelíthetőségét, emellett jelentősen hozzájárul a főváros környezetterhelésének csökkentéséhez is.

„A BudaParton egy nyugat-európai nagyvárosi hangulat megteremtésén dolgozunk, melynek középpontjában a közösség és az ember áll. Különös figyelmet fordítunk arra, hogy a gyalogosok és a kerékpárosok kényelmesen és egyszerűen közlekedhessenek a területen.

A fejlesztéshez kapcsolódóan eddig közel egy kilométernyi bringaútvonalat újítottunk fel a Dombóvári út mentén, melyet birtokba is vettek a városlakók. A BKK-val való együttműködésünknek köszönhetően a budaparti MOL Bubi gyűjtőpont már idén nyártól a lakók, az irodaépületben dolgozók, valamint az ide látogatók rendelkezésére áll” – mondta Dr. Schrancz Mihály, a Property Market ügyvezető igazgatója. 

Jöhetnek a kerékpárok is a BudaPartra - Fotó: OctogonJöhetnek a kerékpárok is a BudaPartra - Fotó: Octogon

„A BKK nagy örömmel vesz részt ebben a közös együttműködésben. Ennek eredményeképp egy új magántőkés gyűjtőállomással bővítjük a MOL Bubi közbringarendszer hálózatát, mellyel környezettudatos, gyors és kényelmes alternatív közlekedési módot kínálunk a környéken lakók és dolgozók számára. Emellett a sétára, pihenésre vágyó idelátogatóknak is kellemes időtöltést, aktív kikapcsolódást, feltöltődést kínál a MOL Bubi, azaz az ’almazöld’ bringa használata, ami a most futó akciónk keretében jelképes, havi 100 forintos összegért már használható, kipróbálható” – mondta Dr. Tornai Dávid a BKK Zrt. Kereskedelmi igazgatója.

A városnegyed közlekedési kapcsolatai folyamatosan erősödnek: az 1-es villamos meghosszabbított útvonalával még egyszerűbben elérhető a 4-es metró, emellett a 154-es buszjárat tavaly óta körjáratként szolgálja ki a BudaPart és a Kopaszi-gát térségét, az új 107-es buszjárat a Dombóvári úti buszmegálló átadását követően szintén elindul. A most bővülő MOL Bubi hálózat pedig vonzó közlekedési módot biztosít az urbánus, modern életstílus kedvelőinek.

Elkezdődött a Déli Körvasút fejlesztése, mely alapján a BudaPart Nádorkert néven új vasúti megállót kap majd, a Budai Fonódó II. villamosprojekt által teljesebbé és zöldebbé válhat a városnegyed közlekedési infrastruktúrája. Az új vonal a Szent Gellért térnél kapcsolódik be a meglévő hálózatba és a Budafoki út / Dombóvári úti csomópontig szállítja majd az utasokat. A tervek és az engedélyek rendelkezésre állnak, a beruházás megvalósításának előkészületei jelenleg is zajlanak.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Mies van der Rohe a Pöttyös utcánál

Mies van der Rohe a Pöttyös utcánál

Szonettkoszorú a hármas metró déli állomásainak felújításáról, harmadik rész.

A szorongás enyhítése a hármas metró építészetében

A szorongás enyhítése a hármas metró építészetében

Szonettkoszorú a hármas metró déli állomásainak felújításáról, második rész.

Retró űrdesign és trükkös portugál művész a 3-as metróban

Retró űrdesign és trükkös portugál művész a 3-as metróban

Szonettkoszorú a hármas metró déli állomásainak felújításáról, első rész.

Mies van der Rohe a Pöttyös utcánál

Mies van der Rohe a Pöttyös utcánál

Szonettkoszorú a hármas metró déli állomásainak felújításáról, harmadik rész.

A szorongás enyhítése a hármas metró építészetében

A szorongás enyhítése a hármas metró építészetében

Szonettkoszorú a hármas metró déli állomásainak felújításáról, második rész.

Retró űrdesign és trükkös portugál művész a 3-as metróban

Retró űrdesign és trükkös portugál művész a 3-as metróban

Szonettkoszorú a hármas metró déli állomásainak felújításáról, első rész.

Mies van der Rohe a Pöttyös utcánál

Mies van der Rohe a Pöttyös utcánál

Szonettkoszorú a hármas metró déli állomásainak felújításáról, harmadik rész.

A szorongás enyhítése a hármas metró építészetében

A szorongás enyhítése a hármas metró építészetében

Szonettkoszorú a hármas metró déli állomásainak felújításáról, második rész.

Retró űrdesign és trükkös portugál művész a 3-as metróban

Retró űrdesign és trükkös portugál művész a 3-as metróban

Szonettkoszorú a hármas metró déli állomásainak felújításáról, első rész.

Hirdetés
2025/12024/12024/82024/72024/62024/52024/42024/32024/22024/12023/62023/82023/52023/72023/62023/42023/52023/42023/32023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1