Új divíziót nyitott a Terrán

A forradalmi innovációjára, a GENERON napelemes tetőcserépre fókuszálnak, Jankó Árpád vezetésével. 

A Terrán Tetőcserép Gyártó a forradalmi innovációjára, a GENERON napelemes tetőcserépre fókuszáló új divíziót hozott létre, melynek élére Jankó Árpád került. Az elektronikai iparban három kontinensen tapasztalatokat szerzett szakember komoly potenciált lát az egyedi termékben, céljai között szerepel a nemzetközi terjeszkedés is. 

Új divíziót nyitott a Terrán, így a napelemes tetőcserépre, a Generonra még nagyobb hangsúlyt helyez a vállalat. Az üzletág élére Jankó Árpádot nevezték ki, aki villamosmérnökként, a Siemensnél kezdte pályafutását, majd a japán Furukawa kötelékében és skandináv nagyvállalatoknál is dolgozott hosszabb ideig. Széles körű tapasztalattal rendelkezik termék- és gyártástechnológiai, valamint üzletfejlesztési területen, a Terránhoz a finn elektronikai iparból érkezett.

A Generon egy olyan innovatív napelemes tetőcserép, amely esetében a napelemes modulokat úgy integrálják a cserepekre, hogy azok felhelyezése és megjelenése szinte megegyezik a hagyományos tetőcserepekével.

A vásárlók a hatalmas napelemtáblák helyett rendkívül esztétikus, ám hatékony alternatív megoldást találhatnak arra, hogy házuk minél nagyobb százalékban megújuló napenergiát használjon, ezzel csökkentve otthonunk ökológiai lábnyomát.

„A Terrán Generon rendkívül előremutató, olyan potenciált látok benne, ami a saját piacán forradalmi változást fog hozni. A napelemes tetőcserép egy következő szintre emeli a környezettudatosságot, miközben nem feledkezik meg az esztétikumról sem. Ezt a kombinációt az építészek és a fogyasztók egyaránt üdvözlik. A technológiai innováció, a szépre való igény és a felelős fogyasztói magatartás ötvöződik a termékben” – fogalmazott a részleg vezetője.

Egy hazai példa a Terrán Generon elhelyezésére

A szakember Európában, Ázsiában és Amerikában szerzett tapasztalatait nagy erőkkel forgatja most a magyar családi tulajdonban lévő Terrán új divíziójának felépítésébe: „A feladatom a Generon további termékfejlesztése, és az ezt lehetővé tevő szervezet létrehozása, a gyártástól a minőségbiztosításon át az értékesítésig” – tette hozzá az új igazgató.

„Rövid távon az alapcsapatot állítjuk össze, valamint korszerűsítjük a gyártást, hogy a hatékony működéssel egyre versenyképesebb terméket tudjunk kínálni a piacon. Nem titkolt célunk ugyanis, hogy a Generon egy szélesebb réteg számára is elérhetővé váljon.”

A Terrán mára Magyarország mellett nyolc országban van jelen. Jankó Árpád további feladata lesz a Generon terméken keresztül a nemzetközi terjeszkedés elősegítése is, elsősorban Nyugat-Európára fókuszálva. A termék és a technológia exportálásában is látja a lehetőséget, nem alaptalanul. Az úttörő fejlesztés tavaly a szlovákiai és hazai építőipari kiállításon, a Construmán is elnyerte a nagydíjat, ezenkívül az E.ON Energy Globe Awardon szintén elismeréssel tüntették ki, ezzel pedig bejutott az energiavilág „Oscar-gálájának” emlegetett nemzetközi döntőbe is.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Tetőcseréppel és -fóliával támogatja a Terrán a jégverés utáni helyreállítást

Tetőcseréppel és -fóliával támogatja a Terrán a jégverés utáni helyreállítást

Sellyei és kadarkúti károsultaknak segített a tetőcserép gyártó. 

Trópusi installáció az Erzsébet téren, a környezettudatosság jegyében

Trópusi installáció az Erzsébet téren, a környezettudatosság jegyében

A Nimbus Garden házban egész évben állandó a hőmérséklet és a páratartalom, hálózatfüggetlen, és nem bocsát ki károsanyagot.

Két Superbrands díjat is nyert a Terrán

Két Superbrands díjat is nyert a Terrán

A Superbrands és a Business Superbrands díjat is besöpörte.

Hirdetés