A Mercure 2024-ben történelmi mérföldkőhöz érkezett ezredik szállodája megnyitásával.
A tavaly ötvenedik évfordulóját ünneplő márka népszerűbb a szállodatulajdonosok körében, mint valaha, és világszerte aktívan terjeszkedik. Az Accor-márkák legnagyobb fejlesztési programjával a Mercure 2028-ig több mint 200 további szállodát nyit.
„Ez az átalakulás éve volt a Mercure számára. A több mint ezer úti cél elérésével megerősítettük a márka pozícióját mint az egyik vezető középkategóriás szállodai portfólió, amely a világ szinte minden pontján jelen van. Rendkívül büszkék vagyunk arra, ahogyan a Mercure növekedett és fejlődött, nyitottságot mutatva az új ingatlanok fejlesztésére, és könnyed átmenetet biztosítva a meglévő szállodák befogadására. Alig várjuk, hogy lássuk, mit fog elérni ez az elbűvölő és lendületes márka a következő ötven évben” – mondta Jean-Jacques Morin, az Accor csoport vezérigazgató-helyettese és a prémium, középkategóriás és economy márkákért felelős vezérigazgatója.
Az 1970-es évekbeli szerény kezdetektől kezdve a Mercure figyelemre méltó átalakuláson ment keresztül. Az Accor 1975-ben vásárolta meg a márkát, amely így gyors terjeszkedésnek indult, megalapozva jelenlétét Európában és azon túl. A legfontosabb mérföldkövek közé tartozik az első nemzetközi szálloda megnyitása Lisszabonban 1983-ban, valamint az 1994-es közel-keleti, délkelet-ázsiai és ausztráliai terjeszkedés.
A Mercure a magyar piacon is aktívan jelen van. Ide tartozik többek között a harmincadik születésnapjára, 2020-ra teljesen megújult, több mint négyszáz szobás Mercure Budapest Korona, az ikonikus belvárosi Mercure Budapest City Center és a közelmúltban, 2022-ben nyílt két kelet-magyarországi szálloda, a Mercure Tokaj és a Mercure Debrecen.
A Mercure portfóliójának legújabb tagjai közé tartozik a júliusban nyílt Mercure London Earls Court, amely dizájnját a Doctor Who című klasszikus brit kultsorozatból ismert ikonikus TARDIS ihlette, a márka első albániai szállodája, a márciusban nyitott Mercure Tirana, amely a mediterrán térség gazdag kulturális örökségével ismerteti meg a vendégeket, és a világ legnagyobb Mercure szállodája, az áprilisban megnyílt 989 szobás Mercure ICON Singapore City Centre.
„A Mercure szállodatulajdonosaink felbecsülhetetlen értékű partnersége ad lendületet a márkának. Csodálatos közösségük elkötelezett a legmagasabb szintű szolgáltatás és minőség fenntartása iránt minden egyes desztinációnkon. A Mercure kivételesen vonzó márka a hoteltulajdonosok számára, hiszen erős márkaismertséget, diverzifikált globális hálózatot és magas árprémiumot kínál, rugalmas tervezési megközelítése révén pedig lehetőséget ad a helyi piac igényeinek megfelelő testre szabásra” – mondta Camil Yazbeck, az Accor prémium, középkategóriás és economy márkákért felelős globális fejlesztési vezérigazgatója.
2024 a kínai és japán jelenlét jelentős bővülése miatt is említésre méltó – csak idén harminc Mercure-hotel nyílt Kínában, és a márka a japán piacon 11 új szálloda nyitásával duplázta meg jelenlétét. Mindez hozzájárult ahhoz, hogy a világszerte 68 országban jelen lévő Mercure átlépje az ezer szállodás határt.
A Mercure a jövőben is kitart küldetése mellett, hogy vendégei egyedülálló betekintést nyerjenek abba, hogyan élhetnek úgy, mint a helyiek. A Mercure még nagyobb eredményekre készül, jelenleg több mint 200 további ingatlan van fejlesztés alatt. A márka az elkövetkező években tovább bővíti változatos portfólióját, és arra invitálja az utazókat, hogy folyamatosan új távlatokat fedezzenek fel.
Forrás: Sajtóinformáció
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.