Branczik Márta zsebkönyve a brutalizmusról a 10+1 Budapest sorozat nyitó darabja.
A négyes metró állomásait nem lehet megunni.
Az Újpesti Új Vásárcsarnok és Kulturális Rendezvényközpont.
A piarista rend belvárosi gimnáziuma és rendháza a budapesti látszóbeton építészet költői alkotását rejti.
A balatonföldvári kikötőben felújított yacht club Magyarország első, nem ipari célú, vasbetonszerkezettel készült épülete volt.
Boonserm Premthada thaiföldi építész munkái.
Az OCTOGON online áprilisban a beton építészeti felhasználását járja körül.
A Magyar Zene Háza speciális üvegszerkezetei.
Eredményt hirdettek a Városmajor megújítására kiírt tájépítészeti tervpályázaton.
A fém építészeti felhasználásának különleges magyar példái.
Egy Hild-épületben lévő lakás újjászületése.
Építészeti feladatok katasztrófák idején.
A budapesti Közlekedési Múzeum pályázatán nyertes Diller Scofidio + Renfro tervezte a The Shed névre hallgató kulturális központot.
Interjú Demeter Nórával, a Demeter Design Stúdió vezetőjével.
Helyzetkép a 2023-as Velencei Építészeti Biennálé Magyar Pavilonjába tervezett pályázati munkákról.
A 2022-es díjazottak között ott van Zoboki Gábor, akinek ezúton is gratulálunk egy korábbi interjúnk felidézésével!
A BLOKK Építész Műhely praxisában.
A Budakeszi határában megépült családi ház léptékében és tömegalakításában is a környezetéhez igazodik, részletei és anyaghasználata ugyanakkor félreérthetetlenül egy 21. századi otthonról vallanak.
Erőss István munkáinak tükrében.
A zebegényi 12 lábú ház.