Mi lesz az Északi Járműjavítóval és a nagyszabású tervekkel, melyek a 2019-es eredményhirdetés után lenyűgözték a Közlekedési Múzeumot oly nagyon hiányoló közönséget? Új hírek, s a korábbi víziók elvetése van kilátásban. Lapunk különszámát ajánljuk figyelmükbe a korábbi tervek felelevenítésére. 

Olvassa el a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeumról készült mellékletünket!

2019. február 28-án jelentették be, hogy a nemzetközi zsűri végül a világhírű Diller Scofidio + Renfro építészirodát és magyar partnerüket, Noll Tamás Ybl-díjas építészt és csapatát, az M-Teampannon építészirodát hozta ki győztesként a 2018-ban meghirdetett, meghívásos pályázat után. A megmérettetésen azonban világhírű külföldi és magyar építészek nagyon izgalmas pályaművei születtek meg, melyek mindegyike érdemes a tanulmányozásra. Az OCTOGON magazin éppen ezért egy különszámban publikálta őket még 2019-ben. 



Kapcsolódó tartalmak

Száll a 424-es...

Száll a 424-es...

Különleges járművek érkeztek a Közlekedési Múzeum új helyszínére.

Megmentik a Deák tér ikonikus betűcsempéit

Megmentik a Deák tér ikonikus betűcsempéit

Félezer műtárgy került a felújított 3-as metróból a Közlekedési Múzeum gyűjteményébe.

A múzeum, ahová kiállítási tárgyakkal érkezünk

A múzeum, ahová kiállítási tárgyakkal érkezünk

Az új Közlekedési Múzeum épületére kiírt nemzetközi tervpályázat nyertes pályaműve.

Hirdetés