Skandináv erdő hangulatban született újjá a Kinnarps legújabb trendeket felvonultató bemutatóterme.

Skandináv erdő hangulatban született újjá a Kinnarps legújabb trendeket felvonultató bemutatóterme, amelyet a hasonló tematikára épülő „Woodland Party” keretében mutattak be a nagyközönségnek.

Fotó © Jaksa Bálint

A dinamikusan változó üzleti környezethez alkalmazkodva a svéd irodabútor-specialista terei folyamatosan megújulnak, bemutatva az aktuális trendekre épülő jövő irodáját, hiszen a hatékony munkavégzés egyik elengedhetetlen feltétele az inspiráló munkakörnyezet. 
Sokszor szó esik napjainkban a tevékenységalapú munkavégzésről, mely fogalom napról napra jobban összeforr a cég Next Office koncepciójával, amelyet a Kinnarps csapata saját irodáján tesztel. E megújult showroom különlegessége abban rejlik, hogy három funkciót tölt be egyszerre: interaktív bemutatóterem, ami egyben irodatér, ezen felül a Jarl konferencia központba érkező több száz vendégei naponta teszteli a Kinnarps irodai megoldásait.

Fotó © Jaksa Bálint

A jövő irodájához a Skandináv erdőkön át vezet az út

Svéd vállalathoz hűen a földszinti terek tematikája a természet közeliségre épül. A hatalmas felületeken alkalmazott erdőmintás tapéták, játékos akusztikai kiegészítők és a bútorok anyag- és színválasztéka a skandináv erdők hangulatát idézik. 
Az emeletre érve a Kinnarps Next Office koncepciójában fontos szerepet játszó funkcionális terek harmonikus keveréke nyűgözi le a látogatót. Az egyedi receptúra alapján kialakított munkakörnyezet ugyanis a dedikált munkaállomásokon kívül kreatív tárgyalószigeteket, csendes zónát, könyvtárszobát, „touch down” munkaállomásokat, break-out tereket és nyitott konyhát foglal magába.
„Az ABW koncepció lényege, hogy cég specifikus, hiszen az egyes aktivitásokhoz különböző terekre van szüksége például egy ügyvédi irodának vagy egy reklámügynökségnek. A minden cég esetében egyedi koncepció, többlépcsős felmérésünk eredménye. Ha hatékony és motiváló munkakörnyezetet szeretnénk, fontos, hogy a valós igényekre alapozzunk. Mindent először önmagunkon tesztelünk, hogy utána hitelesen, tapasztalatokkal felvértezve kínálhassunk megoldásokat a partnereink számára is” – mutatja be a koncepció lényegét Turóczi Ildikó értékesítési vezető.

Fotó © Jaksa Bálint

A jövő irodatrendjeire a mobilitás, rugalmasság és az organikusan alakítható környezet a jellemző. Azonban egyvalami rögtön szembetűnik, amint belépünk a Kinnarps bemutatótermébe, ez pedig az otthonosság. 

Fotó © Jaksa Bálint

A Kinnarps nem csak stílusában hozza el a svéd bútorok melegségét, de szolgáltatásaival is megteremti az ügyfélközpontú, mély, személyes kapcsolatokon nyugvó partnerséget. A bútorokat a cég alkalmazottai is nap, mint nap használják, így a bemutatóterem nem csak a céges partik alkalmával, de a mindennapokban is tele van élettel.

forrás: sajtóközlemény




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Új vezető a Kinnarps Hungary Kft. élén

Új vezető a Kinnarps Hungary Kft. élén

Svéd szakember irányítja decembertől a magyar irodapiac egyik legjelentősebb szereplőjét.

A Kinnarps a Stockholm Design Week-en is megmutatta, mennyire hisz a fenntarthatóságban

A Kinnarps a Stockholm Design Week-en is megmutatta, mennyire hisz a fenntarthatóságban

Standjának témája az ökológiai lábnyom csökkentése volt.

"Ne zserbó legyen, hanem gyümölcskenyér"

Tervezői meetup a jövő irodatereinek perspektíváiról.

Hirdetés