A vállalat új kiskereskedelmi stratégiát dolgozott ki, és megnyitotta az első Fresh Corner üzletét a budapesti Prielle Kornélia úti töltőállomáson
A MOL új kiskereskedelmi stratégiát dolgozott ki, és megnyitotta első Fresh Corner üzletét. A vállalat új koncepciójának keretében országszerte 10 töltőállomást és annak üzleteit újítja meg első körben. A ma átadott, frissen átalakított Prielle Kornélia úti töltőállomáson a MOL a vásárlók mindennapi fogyasztási igényeihez teljes mértékben igazodó termékválasztékkal és szolgáltatásokkal bővítette korábbi kínálatát.
A MOL Fresh Corner üzletek minőségi termékekkel és kibővült szolgáltatásokkal, kávéval, friss szendvicsekkel, pékáruval és a szupermarketekhez hasonló árú napi fogyasztási cikkekkel várják a vásárlókat. A megújult dizájnnak és kínálatnak köszönhetően a töltőállomáson ezentúl a fogyasztók egy kellemes környezetben intézhetik el vásárlásaikat.
„A MOL a változó piaci kihívásoknak megfelelve, új kiskereskedelmi stratégiájával összhangban megnyitotta az elsőként átalakított töltőállomását. Ahogy a fejlett piacokon lévő versenytársaink, úgy mi is arra törekszünk, hogy a vásárlók számára a kibővült termék- és szolgáltatáskínálattal olyan kiszolgálást nyújtsuk, amelynek köszönhetően ezentúl mi lehetünk a fogyasztók elsőszámú választása” – nyilatkozta Lars Höglund, a MOL-csoport kiskereskedelmi ügyvezető igazgatója.
A következő két hónapban további 9 töltőállomást alakít át a társaság. A vállalat Budapesten a Róna utcai, Fóti úti, Borszéki utcai és Vágány utcai töltőállomásait újítja meg, míg vidéken a diósdi, valamint az M3-as autópálya Rekettyés és Görbeháza pihenőhelyeknél lévő két-két kútjánál találkozhatunk az új koncepció jegyében kialakított Fresh Cornerekkel.
A fogyasztók elégedettsége és pozitív visszajelzései alapján a MOL a jövőben a töltőállomások jelentős részét tervezi átalakítani.
forrás: sajtóközlemény
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.