Újabb elismerés a régió egyik legnagyobb, magyar központú franchise hálózatának.

A Magyar Franchise Szövetség a szakma legrangosabb elismeréseit február 1-jén adta át. A Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hazai Hálózat díját idén (második alkalommal) a Diego nyerte el. A társaság expanziós terveinek megfelelve – a szlovák és román városokban induló új boltok mellett – újabb európai országban bővítette hálózatát: decemberben megnyitotta Csehországban első franchise üzletét; ezzel már 4 országban, 151 áruházzal működik (1. ábra) a régió egyik legnagyobb, magyar központú franchise hálózata.

A díj odaítélésben kiemelt szerepet kapott az, hogy a folyamatos fejlesztések és a termékkínálat bővítése mellett tavaly a Diego három európai fővárosban nyitott új franchise áruházakat: Szlovákiában (Pozsony, Bratislava-Rožňavská) júniusban nyílt meg a második, közel 600 m2 alapterületű áruház (2. ábra); a román fővárosban (Bucureşti Pallady) novemberben indult a pozsonyival szinte azonos méretű, harmadik bukaresti bolt (3. ábra), így ez volt a Diego százötvenedik franchise üzlete. A terjeszkedés során decemberben a cég új országhatárt lépett át azzal, hogy megnyitotta Csehország első Diego áruházát, Prága egyik bevásárlónegyedében (Praha Čestlice) lévő, 800 m2-t meghaladó üzletében (4. ábra).

„2017 több okból is különleges és lendületes volt számunkra. Amellett, hogy 25 évesek lettünk, a hálózat intenzív és extenzív fejlődésen ment keresztül, amit a régióban indult összesen 12 új és megújult Diego áruház is alátámaszt. Az újabb szakmai elismeréshez és a boltnyitások eredményességéhez a meglévő franchise partnereink ajánlásai és tapasztalatai is nagyban hozzájárultak” – mondta el dr. Vida Zsuzsanna ügyvezető. Majd hozzátette: terveik szerint 3 éven belül a hazai Diego áruházak száma 100-ra fog nőni, a román (34-ről 62-re) és a szlovák (19-ről 38-ra) boltok mennyisége pedig duplázódik (5. ábra). Ez utóbbiakban – a Diego Akadémia keretein belül – idén ősztől képzési központjait is létrehozza. Expanziós irányaikhoz mérten a társaság 2020-ra 200 franchise rendszerben működő Diego üzlettel és a teljes, négyországos hálózati forgalom 80%-os növekedésével számol.



A Magyar Franchise Szövetség által a Diegonak odaítélt 
„Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hazai Hálózat” díja.  

forrás: sajtóközlemény




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Új belsőépítészeti arculattal frissít az Auchan

Új belsőépítészeti arculattal frissít az Auchan

Sokkal frissebb megjelenést kap az ország egyik legnagyobb áruházlánca. Az új designnal a teljes vásárlói- és térélmény magasabb szintre kerül.
 

JYSK-áruház másképp (X)
  • 2023-08-17 13:00
  • Deco

JYSK-áruház másképp (X)

Különleges áruház Újpesten: csak egy van belőle az országban

Kövesd a kék sávokat
  • 2023-03-29 10:00
  • Deco

Kövesd a kék sávokat

Élmény a vásárlás a megújult budaörsi Euronics áruházban.

Hirdetés