Lilla Fufavi Back to the Fox néven unisex kabátokkal lép a piacra.
A tervezőnősaját nevével fémjelzett „Lilla Fufavi” márka immáron nyolcadik éve van jelen a különleges tervezői darabokat kedvelő hölgyek tudatában. A már Tokiót és Londont is megjárt márka ezúttal egy tágabb közönséghez szóló, unisex dzseki és kabát al-márkával bővül, amely a Back to the Fox névre hallgat.
A szokványosnak nem éppen mondható névválasztás egyfajta visszatérést szimbolizál az alapokhoz, a praktikusság és a hordhatóság jegyében.
A most debütáló kollekció a szivárvány minden színét idéző2 az 1-ben dzsekikből áll. A dzsekik egyik oldala visszafogottabb, konzervatívabb, míg a másik felére extrémebb színek és látványvilág jellemző.
Az igényes alapanyagokból készült részletgazdag férfi és női dzsekik Fufavi Lilla és Tóth Eszter tervezőpáros munkája. A kollekció legfőbb inspirációs forrása a tervezőnők gyermekkorának meghatározó könyvélménye A Kis Herceg volt, amiben a megszelídített róka a személyiségünk komplexitását szimbolizálja. Mindannyiunk rendelkezik egy megszelídített, a társadalmi konvenciókhoz igazodó énnel, de mindenkiben ott rejlik valahol egy sokkal makacsabb életimádó, hedonista éntudat is. A Back to the FOX kabátok viselői pezsgőéletet élő fiatal és fiatalos róka hölgyek és urak, akik kezdhetik a napot akár egy komoly irodai íróasztal mögött, nap végén, viszont átfordul velük a világ és a dzsekijük is.
A Back to the FOX 2:1 kabátok védjegye a személyre szabott “too lazy to talk” csuklóüzenet, amelyet minden vásárló saját maga választhat meg.
Fotó: Talabér Géza
Haj: Marton Ádám
Smink: Halasi-Szabó Gabriella
Modell: Anwar Saba, Tóth Gergő
forrás: sajtóközlemény
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.