Idén a Várkert Bazár az új helyszín.

A nemzetközi divathetek véget értek, így ismét a magyar fővároson a sor, hogy a legnagyobb divatközpontok után bemutassa legkedveltebb tervezői 2015-ös őszi-téli kollekcióját.

Ebben a szezonban, 2015. március 27-én és 28-án (pénteken és szombaton) vonulnak majd fel a Várkert Bazár épületében felépített TGFWB kifutóján a magyar tervezők legújabb kollekciói. Az immáron hatodik alkalommal megszervezésre kerülő zártkörű eseményen a hazai közönség megismerheti az Aeron, az Anda, a Dori Tomcsanyi, a Je Suis Belle, a Kata Szegedi, a Nubu, a The Four valamint a Use Unused márkák 2015-ös őszi-téli darabjait. Emellett természetesen minden eddiginél különlegesebb pop-up installációkkal is készülünk, amelyekben most Hajdú Anett (hajduanett leather goods), Kele Ildikó (Kele Clothing) és Oláh Anna (Anna Amélie) válogatott kiegészítői és ruhadarabjai várják az eseményre látogató divatrajongókat. 

kép © Fahion Week 2015kép © Fahion Week 2015

A 2015-ös őszi-téli szezonban új partnerekkel jelentkezik a TONI&GUY Fashion Week Budapest. Örömhír, hogy a jelenlegi szezontól kezdve együttműködünk a Fashion United csapatával. Virtuálisan tehát felkerülünk a divatvilág térképére így az esemény híre remélhetőleg megállíthatatlanul terjed tova a nemzetközi divatszakemberek és rajongók körében.

kép © Andakép © Anda

kép © Szegedi Katakép © Szegedi Kata

kép © JSBkép © JSB
 
Jól ismert szponzoraink, a szezonális hajtrendeket megálmodó TONI&GUY HairMeetWardrobe, a topmodelljeinknek és vendégeinknek természetes ásványvizet biztosító Jana valamint a legmagasabb színvonalú VIP személyszállításért felelős Mercedes-Benz mellett ebben a szezonban támogatóink közt üdvözölhetjük a Vodafone RED csapatát, akik a Mobilsofa által megálmodott és stílusos bútorokkal berendezett lounge térben izgalmas kitelepüléssel várják az eventre látogató közönséget. Ugyanebben a térben jelenik majd meg a Design Terminál képviseletében az VYF tervezőcsapatának különleges prezentációja is. A backstage-ben, a sminkek alapját ebben a szezonban az Omorovicza készíti elő, aki luxus bőrápoló termékeivel a leglázasabb munka közben is elkényezteti majd modelljeinket.


 
A Mercedes-Benz új flottájával karöltve jelentkezik az egyik leginnovatívabb cég, az UBER.

szöveg:sajtóközlemény

1 / 6 fotó



Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Kata Szegedi installációk a Roche Boboisban

Kata Szegedi installációk a Roche Boboisban

Kortárs magyar divat & francia design

A friss magyar vizuális kultúra térhódítása Győrben | Maurer Dóra

A friss magyar vizuális kultúra térhódítása Győrben | Maurer Dóra

Négy évtized óta a legnagyobb Maurer Dóra alkotást mutatják be a győri Torula Művésztérben.

Milánóban is sikert arattak a magyar divatmárkák

Milánóban is sikert arattak a magyar divatmárkák

A hazai divathetet követően Olaszország divatfellegvárát célozták meg a magyar tervezők, ahol hét hazai márka mutatta be legújabb, 2022/23-as őszi-téli kollekciójának darabjait. 

Kata Szegedi installációk a Roche Boboisban

Kata Szegedi installációk a Roche Boboisban

Kortárs magyar divat & francia design

A friss magyar vizuális kultúra térhódítása Győrben | Maurer Dóra

A friss magyar vizuális kultúra térhódítása Győrben | Maurer Dóra

Négy évtized óta a legnagyobb Maurer Dóra alkotást mutatják be a győri Torula Művésztérben.

Milánóban is sikert arattak a magyar divatmárkák

Milánóban is sikert arattak a magyar divatmárkák

A hazai divathetet követően Olaszország divatfellegvárát célozták meg a magyar tervezők, ahol hét hazai márka mutatta be legújabb, 2022/23-as őszi-téli kollekciójának darabjait. 

Kata Szegedi installációk a Roche Boboisban

Kata Szegedi installációk a Roche Boboisban

Kortárs magyar divat & francia design

A friss magyar vizuális kultúra térhódítása Győrben | Maurer Dóra

A friss magyar vizuális kultúra térhódítása Győrben | Maurer Dóra

Négy évtized óta a legnagyobb Maurer Dóra alkotást mutatják be a győri Torula Művésztérben.

Milánóban is sikert arattak a magyar divatmárkák

Milánóban is sikert arattak a magyar divatmárkák

A hazai divathetet követően Olaszország divatfellegvárát célozták meg a magyar tervezők, ahol hét hazai márka mutatta be legújabb, 2022/23-as őszi-téli kollekciójának darabjait. 

Hirdetés
2024/12024/82024/72024/62024/52024/42024/32024/22024/12023/62023/82023/52023/72023/62023/42023/52023/42023/32023/32023/22023/22023/12023/12022/82022/62022/72022/52022/62022/42022/52022/42022/32022/32022/22022/22022/12022/12021/82021/62021/72021/52021/62021/42021/52021/32021/42021/32021/22021/22021/12021/12020/62020/82020/72020/52020/62020/42020/52020/42020/32020/32020/22020/22020/12020/12019/62019/82019/72019/52019/62019/42019/52019/42019/32019/32019/22019/22019/12019/12018/82018/62018/72018/52018/42018/32018/22018/12017/82017/72017/62017/52017/42017/32017/22017/12016/82016/72016/62016/52016/42016/3 2016/22016/12015/82015/72015/62015/52015/42014/42014/32014/22014/12013/62013/52013/42013/32013/22013/12015/32014/52014/62015/22014/72014/82015/1