A tárgy teljes mértékben a gyerek igényeire, méreteire szabható.
Török Sára diplomamunkájában díszüveggel keresi a választ arra, hogyan lehet a ma embere számára olyan szakrális teret alkotni, mely segíti az elmélyülést és az istenkapcsolatot.
A zene, a design és az innováció összefüggéseit vizsgáló kiállítást a koronavírus akasztotta meg.
Budavári Veronika diplomamunkája.
Szekeres Ákos diplomamunkája.
Termékkoncepciója a bútoripar kihívásaira reflektál, egyúttal támogatja a körforgásos gazdasági szemléletet.
A már-már ékszerként funkcionáló tárgyak fókuszában a tárgy és a test érdekes, szokatlan kapcsolata áll.
Szászvárosi Noémi szakdolgozatában arra is kereste a választ, hogy vannak-e olyan önálló stílusjegyek, amelyek alapján kijelenthető, hogy egy viselet egyértelműen cigány.
Ne csak a fülünkkel halljuk a zenét, de a szemünkkel, vagy akár tapintással is érzékelni tudjuk azt.
A ruházat használat közben lokális rezgések által informálja viselőjét.
Az egyes darabokat a terápián a résztvevők festhetik ki, amely megkönnyítheti a feltárást és a feldolgozást.
Nagy-György Ágnes diplomamunkája rávilágít arra, hogy a természet körforgását semmi esetben sem hagyhatjuk figyelmen kívül.
A túrázók és a zenészek körében egyaránt hódít.
Kószó Emese Panna mestermunkájában egy olyan ruhakollekciót tervezett meg, aminek minden darabjához egy audio tartalom társul.
Az alapanyagot mezítláb kereste a természetben, hogy lássa, van-e helye a lábának az adott közegben.
Király Adrienn (MOME Formatervező Tanszék) diplomamunkája.
Hevesi Annabella (MOME Formatervező Tanszék) diplomamunkája.
Szalai Bálint itthon. projektje egy kisváros mestereinek lehetőségeit szélesíti.
Kókai András (MOME Formatervező Tanszék) diplomamunkája.
Somogyi Zsuzsa (MOME Formatervező Tanszék) diplomamunkája.