A központ a Market Építő Zrt. kivitelezésében valósult meg, a vállalat mindössze kilenc hónap alatt készült el a projekttel.
A koreai autógyártó új logóját mindenképpen szokni kell.
Az építmény turisztikai célponttá válhat a somogyi megyeszékhelyen.
Csuth Péter grafikus eljátszott a gondolattal és megtervezte őket.
Mert egy brand logó teljes siker vagy akár totál bukás is lehet.
Az erőteljesen szecessziós és art déco jegyeket magán viselő enteriőrt a Stühmer Csokoládégyár üzlete számára tervezték.
A tervek szerint 2021-ben nyílik majd meg.
Kiss Miklós tervező egy interjúban elárulta: folytatódik az arculattervezés, izgalmas elemekkel.
A 108 éves szecessziós épület új előcsarnokot, és világviszonylatban is korszerű színpadtechnikát kapott.
Kaposvár új, egységes arculatára napok alatt felfigyeltek külföldön is: Kiss Miklós munkája Best of Behance lett.