A végeredményből elég pontosan kiderül, mivel lehet tökéletesen brandingelni a városokat.
Jenei Nikolett középiskolás benyomásait felhasználva megtervezte a saját alternatív iskoláját.
Ezeken a részeken az újépítésű épületeknél már egyáltalán nem alkalmaznak fosszilis energiahordozókat.
Megújult névvel, szervezeti struktúrával és misszióval folytatja munkáját a hazai fenntartható építészet vezető cégcsoportja.
A Paulinyi-Reith & Partners által tervezett épület 98%-át már kibérelték.
Notre-Dame, pályázatok, műemlékvédelem - hogyan tovább?
Miután a műkincseket és ereklyéket már az elmúlt napokban kimenekítették a tűzvész pusztította Notre-Dame-ból a Louvre múzeumába, pénteken az utolsó festményeket – 15 darab XVII. századi képet – is átszállították. A huszártorony újjáépítéséről viszont vita indult.
Egyszerű formavilág, funkcionális térhasználat: a Nordic Light Trio.
Špela Videčnik a Keletiek Nyugaton, nyugatiak Keleten: Építészkongresszus 2019 című konferencián a ljubljanai építészirodája nemzetközi munkáiról beszélt.
A MITTE Communications integrált kommunikációs ügynökség lett a Paulinyi-Reith & Partners marketing vezetésért, illetve operatív marketing és kommunikációs feladatokért is felelős partnere.
Az iskolák zöld fejlesztése pozitív hatással van a tanulók teljesítményére.
Let’s Colour: Különleges, háromdimenziós falfestést kapott egy vidéki iskola.
Átgondoltság, rend, közösség - e három szó köré szervezte építészeti koncepcióját a batlab két tervezője, Batizi-Pócsi Gergő és Batizi-Pócsi Péter.
Megújult a párizsi repülőtér 2G várója: az exkluzív környezet és szolgáltatás mellett az étkezés is felejthetetlen élményt biztosít az utasoknak.
Öt hátrányos helyzetű iskolának segített a Market Építő Zrt. a Domestos iskolamosdó felújítási program kiemelt támogatójaként.
A két, csúcstechnológiát képviselő, környezetbarát épület célja, hogy ideális teret biztosítson a közösségi élet, a tanulás és az oktatás számára.