A világ egyik leglazább múzeuma az egyetlen weboldalból álló Winamp Skin Museum.
A speciális tematikához illeszkedő, korszerű arculatot szeretnének.
Hogyan osztályozhatjuk, és milyen tendenciák, új irányok vannak?
Elsőre kicsit zavarosnak tűnik, de nézzétek csak a képeket!
Milton Glaserre emlékezünk.
Valódi mestermű lett a japán Shofukumaru hajó.
Az Oriontól a Hiperkarmáig.
Híven közvetíti, hogy a bútortervezés több a használati tárgyak puszta előállításánál.
Egy nashville-i grafikus, Clif Dickens játszott el a gondolattal.
Mert egy brand logó teljes siker vagy akár totál bukás is lehet.
A 70-es évekből ismert klasszikus logó az új SpaceX rakétán tűnik majd fel.
A Pyxis Nautica emblémája egyszerű, kifejező és sokrétű. Elmondják, hogyan született.
A Lipcsei Könyvvásár magyar pavilonjának arculatával és az egy. magazinnak tervezett animált logóval nyert Farkas Anna.
A marketingesek csettinthetnek: 2014-ben cserélték le, de még most is külön életet él az arculati elem.
A túlságosan tulipánost kellett kicsit finomítani.
A 85 éves korában elhunyt Dan Reisinger tervezte a Teva gyógyszergyár és a Habima színház logóját is.
Az Aranyrajzszög kiállításon a Legjobb szuverén tervezőgrafikai produkció kategória díját nyerte a Lorem Ipsum könyvprojekt – írta az alkotó, Marcell Tamás.
Talán túlzsúfolt, biztosan nem tökéletes, de elég pontosan pozicionálja a márkát.
Elsőre nem is tűnik lényegesnek a különbség, holott vannak, akik forradalminak tartják.