Az új brand számos tudásterület eszközrendszerét használva növelné a magyar fa- és bútoripar nemzetközi versenyképességét.
A jelképet Ola Jasionowska grafikus tervezte még 2016-ban.
A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom szabadon variálható.
Nemzetközi logó és piktogram kiállítás a belvárosban.
És a szélesebb, lekerekített M-betűben megjelenik a Google négy alapszíne.
A kerületi városrészek aktív kommunikációjának is kiemelt szerepet szánnak az új arculatban.
A speciális tematikához illeszkedő, korszerű arculatot szeretnének.
Hogyan osztályozhatjuk, és milyen tendenciák, új irányok vannak?
Elsőre kicsit zavarosnak tűnik, de nézzétek csak a képeket!
Az Oriontól a Hiperkarmáig.
Híven közvetíti, hogy a bútortervezés több a használati tárgyak puszta előállításánál.
Egy nashville-i grafikus, Clif Dickens játszott el a gondolattal.
Mert egy brand logó teljes siker vagy akár totál bukás is lehet.
A 70-es évekből ismert klasszikus logó az új SpaceX rakétán tűnik majd fel.
A Pyxis Nautica emblémája egyszerű, kifejező és sokrétű. Elmondják, hogyan született.
A Lipcsei Könyvvásár magyar pavilonjának arculatával és az egy. magazinnak tervezett animált logóval nyert Farkas Anna.
A marketingesek csettinthetnek: 2014-ben cserélték le, de még most is külön életet él az arculati elem.
A túlságosan tulipánost kellett kicsit finomítani.
A 85 éves korában elhunyt Dan Reisinger tervezte a Teva gyógyszergyár és a Habima színház logóját is.