Plydesign 3D-ben

A Plydesign teljes kollekciója elérhető a pCon adatbázisában. Molnár Zsuzsanna korábbi írását a digitális világ és az építészet, illetve a design kapcsolatát vizsgáló szeptemberi tematikánk kapcsán osztjuk meg újra.

„Első magyar gyártóként csatlakoztunk a pCon közösségéhez”

A Plydesign teljes kollekciója elérhető mostantól a pCon adatbázisában.

Zsebkendő-adagolót is tartalmazó koncepció nyert a Plydesign pályázatán

2021. október 15-én ünnepélyes keretek között adták át a PLY DESIGN HOUSE pályázat fődíját és közönségdíját.

Mindenki megtalálja benne, amit keres – az Euro 2024 logója

Az UEFA bemutatta a 2024-es Európa-bajnokság logóját.

Zenei plakátokkal nyert Red Dot Best of the best díjat a Gábor Palotai Design

A Svéd Dalszerzők és Komponisták Társaságának tervezett plakátok és logó Red Dot-díjat értek.

Öt fiatal alkotó a Plydesign-pályázat finisében

Barta Fanni, Kovács Anna, Schillinger Laura, Sütheő Áron és Varga Ildikó a PLY DESIGN HOUSE pályázat döntőjében.

Útmutatás, közösség, emberközpontúság - az Apor Vilmos Katolikus Főiskola új arculata

Megújult az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculata.

Mit szimbolizál a tokiói olimpia sakktáblát idéző logója?

Rögös utat jártak be a japánok, mígnem Asao Tokolo emblémájával mindenki megbékélt.

Formatervezési pályázatot hirdet a Plydesign

Rétegelt lemezből készülő tárgyak tervezésére.

iF DESIGN díjat nyert és pályázatot indít a Plydesign

A siker arra ösztönözte a magyar designmárkát, hogy kiterjessze a közös munkát új, kreatív tehetségekkel.

Minden, amit a logókról tudni érdemes

Megjelent Michael Evamy Logo: The Reference Guide to Symbols and Logotypes legújabb kiadása. 

A Renault visszakanyarodott Vasarelyhez

Egyszerre retro és újító a francia autógyártó új emblémája.

A Fehér Ház új logója szembemegy a trendekkel

Nem „laposították”, hanem inkább texturálták.

Szembemegy a trendekkel a Pfizer új logója

Egyszerűbb helyett összetettebb lett, utal a DNS-re, és feledteti a Viagrát.

Háromnapos házépítés harminc másodpercben

Hogyan állt össze a Hello Wood Kabinjáka a MaxCity-ben?

A Kia új logója igyekszik lépést tartani a márkával

A koreai autógyártó új logóját mindenképpen szokni kell.

Once appon a time: retró és modern találkozása

Ilyenek lettek volna a mai techcégek a nyolcvanas években.

Debreceni kreatívok taroltak egy arculati világversenyen

A Kreatív Vonalak öt terve is komoly elismerést kapott a WOLDA pályázatán. 

Hirdetés