Ilyenek lettek volna a mai techcégek a nyolcvanas években.

Once appon a time címen fut az Argentínában született, Barcelonában élő designer Luli Kibudi hobbi-projektje, amelyben mai, elsősorban techcégek logóit helyezi gyermekkorunk jól ismert díszletei közé. (Főleg ha a 80-as években, 90-esek elején nőttél fel).

A marketingben és a reklámiparban aktív grafikus Buenos Airesben nőtt fel, és bár vannak kétségeink, hogy ott látott-e Junoszty tévét gyerekkorában, a mostani sorozatában valami egészen hasonlót tervezett – YouTube logóval.

Elég sok mai logót feldolgozott ahhoz, hogy mindenki találjon kedvére valót köztük, akár többet is. Mi most csak egy ízelítőt közlük, ha mindent végiglapoznád, Luli Behance-oldalára érdemes ellátogatnod.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Pályázati felhívás a Magyar Logók című könyvben való részvételre

Pályázati felhívás a Magyar Logók című könyvben való részvételre

Most egyszerűsítették a logók beküldésének folyamatát a nemes cél érdekében.

Nemzetközi díjat nyert a Régészeti Látogatóközpont logója

Nemzetközi díjat nyert a Régészeti Látogatóközpont logója

A logó a Magyar Nemzeti Múzeum részére készült.

Szövegírás helyett komplett arculat

Szövegírás helyett komplett arculat

Esettanulmány egy grafikus-designer értékteremtéséről a hazai kkv szektorban.

Hirdetés