Mert egy brand logó teljes siker vagy akár totál bukás is lehet.
Budapest egyik Jugendstil homlokzatú épületén volt egy komoly szépséghiba.
A 70-es évekből ismert klasszikus logó az új SpaceX rakétán tűnik majd fel.
A Pyxis Nautica emblémája egyszerű, kifejező és sokrétű. Elmondják, hogyan született.
A Lipcsei Könyvvásár magyar pavilonjának arculatával és az egy. magazinnak tervezett animált logóval nyert Farkas Anna.
A marketingesek csettinthetnek: 2014-ben cserélték le, de még most is külön életet él az arculati elem.
A túlságosan tulipánost kellett kicsit finomítani.
A 85 éves korában elhunyt Dan Reisinger tervezte a Teva gyógyszergyár és a Habima színház logóját is.
Talán túlzsúfolt, biztosan nem tökéletes, de elég pontosan pozicionálja a márkát.
Elsőre nem is tűnik lényegesnek a különbség, holott vannak, akik forradalminak tartják.
Még a betűtípus írásjeleinél is felhasználták a város jellegzetes épületeit, helyszíneit.
Nemzetközi designerek egy csoportja megtervezte a legmenőbb cégek logóit Bauhaus-stílusban, így tisztelegve a nagyhatású intézmény előtt annak századik évfordulója alkalmából.