Az ország egyik legtapasztaltabb ingatlanfejlesztési szakember a cégcsoport innovációs vállalatának termék- és üzletfejlesztési tevékenységét segíti
Friss diplomás projektek közül szemezgetünk
A BRAVE kampány arcai olyan hiteles nők, akik bátran élnek.
A WOMAN BALANCE a tökéletes egyensúlyi állapot megteremtésére törekszik.
Európában a járvány előtti szint fölött, itthon még alatta a befektetési ingatlanpiac.
A megkapó, egyedi, műtárgyat idéző táskák elhozzák a felszabadító felhőtlenséget.
Ellenben a járvány megjelenésekor azonnal eltűnt a befektetői érdeklődés a kiskereskedelmi és vendéglátóipari ingatlanok iránt.
Vaszi Tímea ingatlanszakértő szerint a bérbeadásnál 18-20 százalékos csökkenés jött létre a piacon.
2030-ig megtriplázódhat a jelenlegi termelői kapacitás.
Az ingatlan.com becslése szerint 4-5 ezer lakásnál jöhet szóba ez a lehetőség.
Szekeres Ákos diplomamunkája.
Egy kampány keretében most 300 lelkes jelentkezőt keresnek, akik megrendelik a termékeket.
Kifinomult erő, izgalmas apró részletek.
Az SS20 táskák kifinomultabb formákkal, ergonomikus kialakítással érkeznek.
Mindössze négy példányban lesz elérhető, a tervező a befolyt összeget egy civil szervezetnek ajánlja fel.
Mi a közös a következő formatervezői és textiltervezői hallgatói munkában? Mindkettő egy-egy gyakorlati problémára kínál megoldást, mindkettő egyszerű, letisztult, takarékos anyaghasználattal – íme a 90-es éveket idéző táska és a fellépőt kiváltó Csacsi.
Egyedi tervezésű, dizájnoltalom alatt álló magyar deszkarollerbe fektet a Széchenyi Tőkebefektetési Alap.
A márka célkitűzése, hogy magas minőségű, a hétköznapi, rohanó élet igényeit kiszolgáló praktikus és egyszerre esztétikus kiegészítőket tervezzen.