Idén 25 éves a Finta Stúdió által tervezett Westend, ennek apropóján felidézzük a bevásárlóközpontról szóló korábbi írásunkat.
Víziók egy városrészre
Kreatív tervezőpályázatot hirdet a Westend a jövő bevásárlóközpontja témában
Mostantól Food&Friends néven találkozhatunk a bevásárlóközpont megújult ételudvarával
Elindult az eddigi legnagyobb átalakulás a Westend történelmében, melynek kapcsán a közösség, a természetes környezet, a fenntartható és digitális megoldások kerülnek középpontba.
Több mint száz pályázat érkezett be alig több mint két hét alatt.
Az UEFA bemutatta a 2024-es Európa-bajnokság logóját.
A Svéd Dalszerzők és Komponisták Társaságának tervezett plakátok és logó Red Dot-díjat értek.
Megújult az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculata.
Rögös utat jártak be a japánok, mígnem Asao Tokolo emblémájával mindenki megbékélt.
Megjelent Michael Evamy Logo: The Reference Guide to Symbols and Logotypes legújabb kiadása.
Egyszerre retro és újító a francia autógyártó új emblémája.
Nem „laposították”, hanem inkább texturálták.
Egyszerűbb helyett összetettebb lett, utal a DNS-re, és feledteti a Viagrát.
Hogyan állt össze a Hello Wood Kabinjáka a MaxCity-ben?
Pedig még csak január van…
A koreai autógyártó új logóját mindenképpen szokni kell.
Ilyenek lettek volna a mai techcégek a nyolcvanas években.
A Kreatív Vonalak öt terve is komoly elismerést kapott a WOLDA pályázatán.
Most egyszerűsítették a logók beküldésének folyamatát a nemes cél érdekében.