Az otthonmaradás életeket menthet.

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Magyarországon is pörög a karitatív 3D-nyomtatás

Magyarországon is pörög a karitatív 3D-nyomtatás

Két csoportban is dolgoznak orvosi eszközök előállításán.

250 millióval segíti a koronavírus elleni küzdelmet a Futureal és a Cordia

250 millióval segíti a koronavírus elleni küzdelmet a Futureal és a Cordia

A Futureal– és a Cordia–csoport 250 millió forint adománnyal segíti a koronavírus elleni küzdelmet.

Hirdetés