Az otthonmaradás életeket menthet.

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Az Othernity Magyarországon

Az Othernity Magyarországon

A 17. Velencei Építészeti Biennálé Magyar Pavilonjának kiállítása december 10-től látható a Ludwig Múzeumban.

Mindjárt nyit a Nyitva!

Mindjárt nyit a Nyitva!

November 5-én kezdődik a Nyitva! Fesztivál Erzsébetvárosban!

Új kommunikációs és marketing igazgató a DVM group csapatában

Új kommunikációs és marketing igazgató a DVM group csapatában

A márkaépítési folyamat részeként megújul a kommunikációs és marketing osztály. 

Hirdetés